پرسش و پاسخ با اعضای دولت

سید صولت  مرتضوی
 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

 تسویه بدهی صندوق‌ها به بانک ها

 با کمک دولت ۸۸ هزار میلیارد تومان بدهی انباشته شده صندوق تأمین اجتماعی پرداخت شد. مرتضوی  افزود: از سوی دیگر در شورای عالی اقتصادی و با اهتمام سران قوا، حدود ۱۳۰ هزار میلیارد تومان که نزدیک به ۱۱۰ هزار میلیارد تومان آن از مطالبات معوق صندوق‌ها بود، دولت تصویب کرد که پرداخت شود.

 

سیدمسعود میرکاظمی
رئیس سازمان برنامه و بودجه

برنامه دولت برای عدالت در پرداخت ها

رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره مسأله افزودن رقم ثابت به حقوق سال آینده اظهارکرد: آنچه دولت پیشنهاد داده متوسط افزایش ۲۰ درصدی حقوق‌ها بود، به این ترتیب که حقوق‌های پایین، به میزان بیشتر و حقوق‌های بالا، درصد کمتری از این افزایش را دریافت می‌کردند.

 

سید احسان خاندوزی
 وزیر امور اقتصاد و دارایی

تفکیک ۸/۵ میلیون حساب تجاری و شخصی

وزیر امور اقتصاد و دارایی
 با اشاره به تفکیک حساب‌های تجاری و شخصی گفت: طبق گزارش بانک مرکزی این کار حداقل برای ۸/۵‌میلیون حساب تجاری و شخصی تفکیک شده است. وی همچنین با اشاره به حواشی منتشر شده درباره نشست خبری‌اش، گفت: سؤال درباره حکمرانی اقتصادی بود ‌که به تفصیل در مورد آن صحبت کردم، اما آن خبرگزاری شیطنت کرد و فقط از عبارات ابتدایی صحبتم استفاده کرد.

 

علی بهادری جهرمی
سخنگوی دولت

افتتاح چهار شهرک صنعتی در ۴ استان

سخنگوی دولت موافقت دولت با افتتاح چهار شهرک صنعتی در ۴ استان را از مصوبات روز گذشته دولت برشمرد و افزود: همچنین مطابق دستورالعمل هیأت وزیران درباره فروش کالا از طریق حراج عمومی، مقرر شد توسط سازمان اموال تملیکی، کالاهایی که دارای ارزش حداکثر تا سقف نصاب معاملات کوچک هستند، از طریق حراج برخط و به صورت خرده فروشی عرضه شوند.

 

2

 

جستجو
آرشیو تاریخی