آیت‌الله جنتی رئیس مجلس خبرگان ماند

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری به عنوان نواب اول و دوم رئیس انتخاب شدند

در جریان برگزاری انتخابات هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله احمد جنتی بار دیگر با رأی اعضا رئیس انتخاب شد. همچنین آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری نواب اول و دوم رئیس انتخاب شدند.
آیت‌الله جنتی در نطق افتتاحیه یازدهمین اجلاسیه دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری که روز سه‌شنبه در ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی برگزار شد، خطاب به رؤسای سه‌قوه تأکید کرد: راهپیمایی مردم در ۲۲ بهمن ماه شرّ دشمنان این سرزمین را کم کرد؛ از خدمتگزاران مردم در قوای سه‌گانه درخواست می‌کنیم برای خدمت به مردم تلاش کنند که بهترین کار خدمت خالصانه به مردم است. رئیس مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: رؤسای قوا برای حل مشکلات اقتصادی مردم تلاش کنند تا مردم با شرایط اقتصادی مناسب به استقبال سال جدید و ماه مبارک رمضان بروند. پس از سخنان آیت‌الله جنتی، اجلاسیه خبرگان رهبری به طور رسمی و بدون حضور رسانه‌ها آغاز شد؛ سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز برای ارائه گزارشی از اقدامات دولت در حوزه‌های اقتصادی به اجلاسیه این دوره دعوت شده است.
به گزارش ایرنا، یازدهمین اجلاسیه دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری تا عصر امروز چهارشنبه ادامه دارد و با صدور بیانیه‌ای به کار خود پایان می‌دهد. حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) و دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های اعضای مجلس خبرگان در روز پنجشنبه - چهارم اسفندماه - است.
جستجو
آرشیو تاریخی