در پی حملات جنون‌آمیز ارتش صهیونیستی به منطقه رفح، مردم معترض جهان به خیابان‌ها آمدند

جهان یکصدا در مقابل اسرائیل

به‌دنبال تکامل جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در منطقه رفح و در پی آن جریحه‌دار شدن وجدان بشریت، روز گذشته مردم جهان با برپایی تظاهراتی خشم و انزجار خود را از نسل‌کشی صهیونیست‌ها نشان دادند.
هزاران معترض در پاریس تظاهرات کردند تا قتل‌عام وحشیانه اردوگاه آوارگان در رفح را که منجر به مرگ حداقل ۵۰ نفر شد که اکثر آنها کودکان و زنان بودند، محکوم کنند. صدها نفر در شهر مادرید و همچنین مقابل دفاتر پارلمان اروپا در بارسلون اسپانیا گردهم آمدند و با شعار «دولت صهیونیستی، دولت تروریست»، بمباران اخیر رژیم صهیونیستی علیه اردوگاه آوارگان در رفح را محکوم کردند. هزاران مراکشی در چندین شهر این کشور نیز در تظاهراتی در محکومیت شهادت ده‌ها فلسطینی در بمباران اسرائیل که اردوگاه آوارگان در شهر رفح در جنوب نوار غزه را هدف قرار داده بود، شرکت کردند. در منهتن نیویورک نیز تظاهرات گسترده‌ای در حمایت از غزه و فلسطین و محکوم کردن نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در هوای بارانی برگزار شد. صدها نفر نیز در کانادا با حضور در خیابان‌ها ضمن حمایت از مردم فلسطین، جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه و شهر رفح را محکوم کردند. هزاران نفر از مردم آلمان و هلند با حضور در خیابان‌ها علیه رژیم صهیونیستی شعار دادند و خواستار توقف فوری جنگ و کشتار مردم بی‌گناه فلسطین در شهر رفح و غزه شدند.
مردم بحرین نیز با برگزاری تظاهرات گسترده ضد تل‌آویو در بحرین کشتار رفح را محکوم کردند و خواستار لغو عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی شدند. همچنین، تظاهرات مردم اردن مقابل سفارت اسرائیل در امان ضد جنایت هولناک اسرائیل در رفح برگزار شد.
مردم بغداد نیز در حمایت از غزه و محکومیت نسل‌کشی ارتش اشغالگر صهیونیستی در رفح تظاهرات ضد اسرائیلی برگزار کردند. در تونس نیز مردم در اعتراض به عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی و محکومیت کشتار مردم غزه مقابل سفارت فرانسه دست به تظاهرات زدند. حامیان مردم فلسطین در ژاپن در اعتراض به کشتار اخیر توسط رژیم صهیونیستی در رفح، مقابل ساختمان وزارت امور خارجه این کشور در توکیو تظاهرات کردند. همچنین هزاران نفر از مردم ترکیه در مجاورت ساختمان کنسولگری رژیم اشغالگر اسرائیل در استانبول در اعتراض به نسل‌کشی علیه مردم فلسطین از هفتم اکتبر گذشته و همچنین محکوم کردن کشتار اخیر در رفح تظاهرات کردند.

جستجو
آرشیو تاریخی