اعتراض‌های شهرک‌نشینان رژیم صهیونیستی را در داخل نیز درگیر بحران کرده است

فریاد شهرک نشینان بر سر بی بی

هزاران نفر از شهرک‌نشینان با برپایی تظاهرات در تل‌آویو، خواستار اقدام فوری برای آزادی اسرای صهیونیست در غزه شدند. شهرک‌نشینان معترض به عدم آزادی اسرای صهیونیست، شنبه‌شب بار دیگر به خیابان‌های تل‌آویو آمدند. بجز تل‌آویو، تظاهرات‌هایی نیز در برخی شهرک‌های دیگر صهیونیست‌نشین برگزار شده است.

هزاران نفر از شهرک‌نشینان شنبه‌شب با برپایی تظاهرات در تل‌آویو، خواستار اقدام فوری برای آزادی اسرای صهیونیست در غزه شدند. شهرک‌نشینان معترض به عدم آزادی اسرای صهیونیست، شنبه‌شب بار دیگر به خیابان‌های تل‌آویو آمدند. بجز تل‌آویو، تظاهرات‌هایی نیز در برخی شهرک‌های دیگر صهیونیست‌نشین برگزار شده است. همزمان شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در یک نظرسنجی اعلام کرد که ۷۲ درصد از «اسرائیلی‌ها» خواستار استعفای نتانیاهو هستند. بر اساس این نظرسنجی، ۳۱ درصد خواهان استعفای فوری و ۴۱ درصد هم خواستار استعفا بعد از پایان جنگ شدند. این در حالی است که از شنبه‌شب در بسیاری از کشورها تظاهرات‌هایی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه برگزار شده است.
پیش‌تر هم به گزارش شبکه خبری المیادین، آلون بنکاس، کنسول سابق رژیم صهیونیستی در نیویورک در مقاله‌ای برای روزنامه هاآرتص به جنگ ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه پرداخت و تأکید کرد که هفت اکتبر یک شکست برای رژیم صهیونیستی بود و به طور نهایی اسطوره سیاسی بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را که برای سال‌ها برای تبلیغ و تقویت آن تلاش کرده بود، از بین برد. وی گفت، تصور نتانیاهو از جنبش حماس یکی از اشتباهات بسیار اوست که منجر به شکست مکرر سیاست و کابینه وی شده است.
جستجو
آرشیو تاریخی