ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های قسام در بیانیه‌ای پیروزی‌های مقاومت غزه را تشریح کرد

شکست دشمن در تمامی محورهای نبرد

هم‌زمان با شدت گرفتن حملات حماس علیه ارتش رژیم صهیونیستی، عصر دیروز، ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های قسام که از اهداف تل‌آویو برای ترور به شمار می‌رود، در بیانیه‌ای گزارشی از پیروزی‌های مقاومت غزه را ارائه کرد.
به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، ابوعبیده در این بیانیه اعلام کرد: «مجاهدان ما طی ۱۰ روز اخیر بیش از ۱۸۰ خودروی زرهی دشمن را به طور کامل یا جزئی منهدم کرده‌اند. این در حالی است که بعد از 65 روز از آغاز نبرد طوفان‌الاقصی و پس از پایان آتش‌بس موقت در غزه، دشمن جنایتکار اسرائیلی همچنان به حملات وحشیانه خود علیه مردم غزه ادامه می‌دهد و در حال انتقام‌گیری از زنان و کودکان است و بیمارستان‌ها، خانه‌ها و مراکز غیرنظامی را هدف قرار می‌دهد و این تنها دستاورد دشمن در غزه بوده است.» او همچنین اعلام کرد: «مجاهدان ما خودروهای زرهی دشمن را با راکت‌های یاسین 105، تاندوم و بمب مورد حمله قرار دادند. آنان دست به عملیات‌های مختلفی علیه نیروهای اشغالگر اسرائیلی اعم از حمله به نیروهای پیاده، عملیات تک‌تیراندازی و منفجر کردن میادین مین زده و نیروهای پیاده دشمن را در ساختمان‌ها با راکت‌های ضدزره و ضدنفر هدف قرار داده و آنها را از فاصله صفر به قتل رساندند.» وی تأکید کرد، در این حملات «تعداد زیادی از نیروهای اشغالگر را به طور قطع به قتل رساندیم. دشمن در تمامی محورهای نبرد شکست خورده و هر اندازه جنگ را ادامه دهد، نتیجه‌ای جز شکست نخواهد داشت.»
وی همچنین با اشاره به حسن نیت حماس در جریان وقفه بشردوستانه اعلام کرد: «آتش‌بس موقت صداقت ما را ثابت کرد و در مقابل کذب و دروغگویی مقامات دشمن و سخنگویان نظامی و سیاسی را به اثبات رساند. نه نتانیاهو و دولت او و نه صهیونیست‌های کاخ سفید نمی‌توانند حتی یک نظامی اسیر نزد گردان‌های قسام را آزاد کنند و عملیات ناموفق اشغالگران برای آزادی یکی از اسرای خود این را ثابت کرد. حتی یک نفر از اسرای دشمن جز با شروط ما از طریق مبادله اسرا از غزه خارج نخواهد شد. دوست و دشمن شاهد تعامل انسانی ما با اسرای دشمن بود و در مقابل همه دیدند که اشغالگران با اسرای ما چگونه رفتار می‌کنند.»
سخنگوی گردان‌های قسام سپس با اشاره به اهدافی که بنیامین نتانیاهو برای مبارزه با حماس اعلام کرده، گفت: «تکرار اعلام هدف نابودی مقاومت، صرفاً مصرف داخلی دارد و برای کسب رضایت راست‌گرایان تندرو عاشق جنگ و خونریزی است. دشمن همچنان در حال دریافت ضرباتی سخت از طرف مجاهدان ماست و آنچه انتظار این رژیم را می‌کشد به مراتب سخت‌تر است.»
وی بر بی‌فایده بودن عملیات زمینی برای رژیم صهیونیستی تأکید کرد و گفت: «بار دیگر تأکید می‌کنیم که حمله زمینی به غزه جز ویرانگری و کشتارهای بی‌هدف نتیجه‌ای نداشته است. مجاهدان در هر مکان و مخالفان اشغالگری در سرتاسر جهان را به آماده شدن برای نبرد و تظاهرات و اعتراض علیه دشمن صهیونیستی دعوت می‌کنیم. دشمن صهیونیستی طی روزهای اخیر ضربات سختی را در عملیات قدس دریافت کرد و آنچه در آینده پیش می‌آید، به مراتب سخت‌تر خواهد بود.»
ابوعبیده در پایان با نوید پیروزی مقاومت تأکید کرد: «مقاومت به خیر و سلامت است و هزاران نفر از مبارزان مقاومت همچنان منتظر هستند تا نوبت به مبارزه و جهاد آنها برسد و عجله‌ای نیست ما آنها را برای زمان مناسب نگه داشته‌ایم.»

جستجو
آرشیو تاریخی