پیام رمضانی اسماعیل هنیه:

جهان در «حماسه رمضان» مشارکت کند

رئیس‌دفتر سیاسی حماس خواستار تلاش بیشتر برای محاکمه اشغالگران، افشای جنایات آنان و انزوای سیاسی و دیپلماتیک رژیم غاصب به دلیل نسل‌کشی، جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شد.

رئیس‌دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس در پیامی به سران کشورهای اسلامی و علمای امت در آستانه ماه مبارک رمضان، خواستار تحرک فوری در تمامی عرصه‌های سیاسی، دیپلماتیک و قانونی برای توقف جنگ علیه ملت فلسطین به‌ویژه در نوار غزه و حمایت از مسجدالاقصی شد.
به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، اسماعیل هنیه روز شنبه طی پیامی بر ضرورت فشار بر کشورهای حامی رژیم صهیونیستی با هدف واداشتن آنها به توقف فوری و بی‌قیدوشرط جنگ علیه غزه تأکید کرد.
هنیه با بیان اینکه «اشغالگری، ریشه اصلی مشکلات و بی‌ثباتی در منطقه است»، تصریح کرد: «تداوم اشغالگری با حقوق بین‌الملل و اصول سازمان ملل در تضاد است و رسیدن فلسطین به استقلال و آزادی، ریشه این مشکل را از بین برده و مرحله تازه‌ای را در سطح منطقه و جهان رقم خواهد زد.»
هنیه در این پیام خواستار تلاش بیشتر برای محاکمه اشغالگران، افشای جنایات آنان و انزوای سیاسی و دیپلماتیک رژیم غاصب به دلیل نسل‌کشی، جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شد.
رئیس‌دفتر سیاسی حماس در فراز پایانی، خطاب به مخاطبان این پیام گفت: «ما به شما و همه آزادگان اطمینان می‌دهیم که ملت فلسطین بیش از پیش به سرزمین خود وفادار بوده و به مسیر مقاومت به عنوان طریق مشروع پایان دادن به اشغالگری، یقین دارد و با همه طرح‌هایی که در پی نابودی آرمان فلسطین هستند، مقابله خواهد کرد. این جنایات وحشیانه نیز ملت فلسطین و مقاومت را از ادامه راه تا رسیدن به آزادی و تشکیل یک کشور مستقل فلسطینی با حاکمیت کامل و با پایتختی قدس شریف و حق بازگشت و تعیین سرنوشت
باز نخواهد داشت.»
جستجو
آرشیو تاریخی