نظامیان صهیونیست باز هم صف امدادجویان فلسطینی را هدف قراردادند

نقشه اشغالگران برای مرگ تدریجی گرسنگان

گروه جهان/روز صدوپنجاه و ششم تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه با یک جنایت هولناک دیگر همراه شد. جنگنده‌های صهیونیست علاوه بر بمباران چند منطقه مسکونی در لبنان و فلسطین اشغالی، در اقدامی ضدانسانی برای چندمین بار تجمع مردم بی‌دفاعی را که منتظر دریافت بسته‌های امدادی بودند هدف قرار دادند.
به گزارش تسنیم، اشغالگران در یک جنایت ضدبشری دیگر، به روی فلسطینیانی که در میدان الکویت در شمال غزه منتظر رسیدن کمک‌های بشردوستانه بودند، آتش گشودند که به شهید و زخمی شدن شماری از آنها منجر شد.
طبق اعلام منابع رسانه‌ای، شمار افرادی که تاکنون بر اثر سوء تغذیه و کم آبی در غزه به شهادت رسیده اند، به 25 نفر افزایش یافته است.
روز گذشته همچنین ارتش رژیم صهیونیستی، منازل مردم در اردوگاه النصیرات در مرکز و بیت‌لاهیا در شمال نوار غزه را گلوله‌باران کرد.
شایان ذکر است که رژیم اشغالگر از ابتدای جنگ تاکنون به صورت سازمان یافته و هدفمند از راهبرد ایجاد قحطی مصنوعی به منظور فراهم کردن زمینه کوچ اجباری مردم فلسطین استفاده کرده است. صهیونیست‌ها این کار را با هدف قراردادن محموله‌ها و انبارهای مواد غذایی و قطع زمینه‌های حیاتی و شیوع بیماری و انتشار آلودگی‌های زیستی انجام می‌دهند.
پیش از این یک بار در روز جمعه 1 مارس و یک بار هم روز سه‌شنبه 5 مارس، نظامیان صهیونیست به سوی تجمع فلسطینیان منتظر دریافت کمک شلیک کردند که منجر به شهادت ده نفر شد.

جستجو
آرشیو تاریخی