صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و هشت - ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و هشت - ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۱

مقامات ارشد سیاسی و اقتصادی از غرفه روزنامه ایران دیدن کردند

میهمانان «ایران» در سومین روز نمایشگاه

غرفه «ایران» در نمایشگاه مطبوعات دیروز هم میزبان تعداد قابل توجهی از مسئولان بود. از جمله محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور با بازدید از غرفه روزنامه ایران در نمایشگاه رسانه‌های ایران در جریان آخرین فعالیت‌های این مؤسسه مطبوعاتی قرار گرفت.
حجت‌الاسلام «هادی صادقی» معاون قوه قضائیه و رئیس مرکز توسعه حل اختلاف دیگر میهمان «ایران» در جریان بازدید خود با تأکید بر اینکه اسلامی بودن و مردمی بودن دو پایه استوار کشور است، گفت:  القای بی‌اثر بودن حضور مردم و مشارکت آنها در انتخابات از سوی دشمن به این دلیل است که ما منافع آنها را در هیچ حوزه‌ای پاسخ نمی‌دهیم، آنها به دنبال عوض کردن بنیان سیاسی کشور هستند و در این انتخابات‌ها بنیان سیاسی کشور ما تغییری نمی‌کند.
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت سیزدهم نیز در بازدید از غرفه روزنامه ایران گفت: مجموعه تحریریه، مدیران و خبرنگاران مشغول در حوزه روزنامه و وب سایت، کارهای تحقیقی بسیار خوبی درخور این جایگاه و عنوان تاکنون انجام داده‌اند، موضوعات کاملاً به‌روز بوده و در حقیقت مسائل اصلی روز را هدف مطالعه و تحقیق قرار داده‌اند. من بعضاً از مطالب روزنامه استفاده می‌کنم و آموزش می‌گیرم.

اعلام خبر افتتاح دو فرودگاه
رضا نخجوانی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، در پی بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، با حضور در غرفه روزنامه ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار «ایران آنلاین»، از افتتاح دو فرودگاه سقز و گناباد خبر داد و گفت: پروازها در فرودگاه سقز برقرار شده است و متناسب با تقاضای سفر شرکت‌های هواپیمایی نسبت به ارتقای تعداد پروازها اقدام خواهند کرد.
هاشم کارگر، رئیس سازمان ثبت احوال کشور هم در غرفه «ایران» ضمن تشریح اقدامات این سازمان از امکان احراز هویت غیرحضوری برای اولین بار در کشور خبر داد و گفت: سامانه احراز هویت دیجیتالی ایرانیان توسط وزیر کشور رونمایی شد که تحت عنوان سامانه هدا شناخته می‌شود. از جمله خدمات این سامانه باید به ثبت ولادت و درخواست صدور هوشمند شناسنامه نوزاد اشاره کرد.

به دنبال ایجاد عدالت مالیاتی هستیم
سید محمدهادی سبحانیان، رئیس سازمان مالیاتی کشور دیگر میهمان غرفه «ایران» هم در گفت‌و‌گویی گفت: نظام مالیاتی کشور در حال عبور به سمت یک نظام سیستمی و هوشمند مالیاتی است که می‌تواند به صورت حداکثری عدالت مالیاتی را برقرار کند و گسترش دهد.

جستجو
آرشیو تاریخی