پرسش و پاسخ با اعضای دولت

محمدرضا آشتیانی
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

برای دفاع از منافع ملی هیچ محدودیتی قائل نیستیم

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره عملیات موشکی سپاه علیه تروریست‌ها، گفت: ما در دفاع از منافع ملی و مردم هیچ محدودیتی قائل نیستیم و حتماً این کار را با اقتدار انجام می‌دهیم. از هر ناحیه‌ای که جمهوری اسلامی را تهدید کنند عکس‌العمل نشان خواهیم داد.

 

علی بهادری جهرمی
سخنگوی دولت

مجلس با پیشنهاد دولت برای افزایش میانگین حقوق همراهی کند

علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه دیروز هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مجلس خواهش می‌کنم کمک کنند پیشنهاد دولت برای افزایش میانگین حقوق در لایحه بودجه تصویب شود تا شرمنده حداقل‌بگیرها نباشیم و بتوانیم به سمت عدالت در پرداخت‌ها حرکت کنیم.

 

محمد اسلامی
رئیس سازمان انرژی اتمی

 فروش آب سنگین به امریکا

محمد اسلامی: وقتی تحریم‌ها را لغو نمی‌کنید و به تعهداتتان پایبند نیستید، ما نیز در همان ظرفیت برجام و مطابق پادمان عمل می‌کنیم. رئیس سازمان انرژی اتمی با اعلام اینکه آب سنگین ایران مشتری‌های زیادی دارد، اضافه کرد: همه کشورهای پیشرفته و دارای فناوری‌های بالا به آب سنگین نیاز دارند، در این زمینه هم صادرات داریم و امریکا هم یک‌بار آب سنگین خریداری کرده است.

 

سپهر خلجی
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت

ارسال پرونده مظنون خاص به دادگاه روحانیت

 سپهر خلجی در حاشیه جلسه هیأت دولت با بیان اینکه موضوع سرقت فرش‌های سعدآباد از سوی معاونت حقوقی دولت سیزدهم پیگیری شد که در جمع‌بندی نهایی به ۱۰ نفر مظنون از مقامات دولت قبل رسیدند، اضافه کرد: پرونده‌ای تشکیل شد و با توجه به اینکه مظنون اصلی شرایط خاصی داشت، پرونده سال گذشته به دادگاه ویژه روحانیت ارسال شد و منتظر نتیجه آن هستیم.

 

2   6   8

جستجو
آرشیو تاریخی