صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و شصت و چهار - ۰۶ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و شصت و چهار - ۰۶ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۱

ارتش رژیم صهیونیستی هلاکت 6 نیروی دیگر خود را تأیید کرد

با هلاکت شش نظامی اشغالگر در روز گذشته، شمار نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده از ابتدای تجاوز زمینی تل آویو به غزه به ۱۶۱ نفر افزایش یافت. به گزارش ایرنا به نقل از رسانه‌های فلسطینی، ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت شش نیروی خود اعتراف کرد. همزمان ده‌ها نظامی دیگر نیز در همین مدت زخمی شده‌اند.
 ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای به کشته شدن دو افسر و یک نیروی پیاده نظام خود در رویارویی‌های ناکام با مقاومت فلسطین در غزه اعتراف کرد. این رژیم اذعان کرد که یکی از افسران به هلاکت رسیده، یک سرگرد و فرمانده گروهانی در گردان ۹۳۱ از زیر مجموعه لشکر «ناحال» و افسر دیگر، یک سروان نیروی ذخیره در همان گردان بوده است. رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کرده‌اند که به دنبال هلاکت این نیروهای ارتش اشغالگر، شمار نظامیان به هلاکت رسیده از ابتدای تجاوز زمینی به غزه به ۱۶۱ نفر افزایش یافته است.
ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز نبرد طوفان الاقصی به طور قطره چکانی هر روز اسامی شماری از کشته‌های نظامی خود را اعلام می‌کند. این اقدام به علت شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر در سطح داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام می‌گیرد.
در همین حال، به گزارش رسانه‌های صهیونیستی آمار زخمی‌هایی که ارتش اسرائیل اعلام می‌کند با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند اختلاف زیادی دارد.
جستجو
آرشیو تاریخی