المیادین یک روز بعد از سخنرانی سیدحسن نصرالله خبر داد

حزب‌الله 5 موضع ارتش صهیونیستی را درهم کوبید

شیخ نبیل قاووق: مقاومت لبنان غزه را تنها نمی‌گذارد

یک روز بعد از سخنرانی سیدحسن نصرالله، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای خبر داد، به 5 موضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی حمله کرده است.
به گزارش المیادین، مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ خود اعلام کرد، مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق «جل العلم»، «الجرداح»، «حدب البستان»، «المالکیه» و «المطله» را با راکت هدف گرفته و تجهیزات نظامی آن را منهدم کرده است. طبق این بیانیه موشک‌ها مستقیماً با اهداف مورد نظر برخورد داشته‌اند و تجهیزات فنی پایگاه‌ها منهدم شده است.
بر اساس این گزارش، در نتیجه این حملات صدای آژیر خطر در منطقه الجلیل در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد. ارتش رژیم صهیونیستی نیز در واکنش، اطراف شهرک‌های یارین و مروحین و‌ام التوت در جنوب لبنان را به‌شدت گلوله باران کرد. در همین حال شبکه المنار لبنان نیز خبر داد در حملات حزب‌الله یک بالن جاسوسی را که ارتش رژیم صهیونیستی بر فراز شهرک صهیونیست نشین «مسکاف عام» در شمال فلسطین اشغالی به پرواز درآورده بود، منهدم کردند.
در پی حملات نیروهای حزب‌الله لبنان به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی، معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان ضمن هشدار به نقش کشورهای غربی در حمایت از رژیم صهیونیستی تأکید کرد که باید جنگ علیه غزه را متوقف کنند . نعیم قاسم همچنین به سران تل‌آویو هشدار داد: «کشتارها در غزه، باعث می‌شود برای مقابله با این رژیم، مصمم‌تر شویم.»  وی همچنین با اشاره به سقوط اخلاقی و سیاسی غرب و شعارهای آن درباره حقوق بشر و دموکراسی در جریان عملیات طوفان الاقصی، گفت: «حزب‌الله بخشی از جنگ در راه فلسطین است. ما هیچ تفاوتی بین آزادی فلسطین، لبنان و منطقه قائل نیستیم.»
«شیخ نبیل قاووق»، عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان نیز همزمان در سخنانی گفت: «مقاومت لبنان، غزه را تنها نمی‌گذارد و تا پایان جنگ، به عملیات‌های خود برای یاری غزه ادامه می‌دهد .مقاومت اسلامی لبنان با عملیات‌های خود موفق شد تا نیروهای دشمن را در مرز رو به فرسایش ببرد، شهرک نشین‌ها را از شهرک‌ها اخراج کند و سامانه‌های رصد و جاسوسی را که در طول ۵۰ سال گذشته توسط دشمن راه‌اندازی شده بود و همه منطقه از سوریه تا عراق و ایران را رصد می‌کرد، نابود کند. بنابراین به عملیات‌های خود برای یاری غزه ادامه می‌دهد و ارسال ناوها و جنگنده‌ها نمی‌تواند ما را بترساند، ما غزه را تنها نمی‌گذاریم.»
وی همچنین با اشاره به اقدامات کشورهای عربی گفت: «روابط دولت‌های عربی با اسرائیل به معنای چراغ سبز برای قربانی کردن و ذبح غزه است.»
جستجو
آرشیو تاریخی