اسماعیل هنیه: جنایت رژیم‌صهیونیستی ماهیت نازیستی آن را ثابت کرد

آنچه در غزه در جریان است به جنگی منطقه‌ای منتهی خواهد شد که دشمن و حامیانش قادر به کنترل آن نخواهند بود. امروز غزه به سبب وحشی‌گری‌های صهیونیست‌ها در برابر یک فاجعه انسانی قرار دارد.

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی
حماس با تأکید بر خشونت‌های اخیر رژیم صهیونیستی گفت: «جنایت‌های رژیم صهیونیستی بار دیگر ماهیت این دشمن نازیستی، وحشی و قاتل را ثابت کرد.»
به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، هنیه تأکید کرد:«جهان امروز، مقاومت و پایداری افسانه‌ای آحاد ملت فلسطین در غزه و آنچه را که مقاومت به ثبت رسانده است دنبال می‌کند. به همگان هشدار دادیم اگر این جنگ ادامه داشته باشد، ممکن است به جنگی منطقه‌ای منتهی شود. با عملیات طوفان‌الاقصی به همه اعلام کردیم راه‌حل، پایان اشغالگری است.» رئیس دفتر سیاسی حماس اظهار کرد:«جنایات دشمن صهیونیستی با کشتار در اردوگاه نور شمس به کرانه باختری و همچنین لبنان کشیده شد تا اراده مقاومت درهم شکسته شود. اکنون نیز به همه اعلام می‌کنیم این جنایات باید محکوم شود و قاتلان و جنایتکارانش در دادگاه‌های بین‌المللی محاکمه و مجازات شوند، بویژه که هدف، کوچاندن مردم غزه به مصر و ساکنان کرانه باختری به اردن است، اما ادامه جنایات دشمن علیه مردم غزه تمامی معادلات در فلسطین و منطقه را برهم خواهد زد.»
هنیه تأکید کرد:«آنچه در غزه در جریان است به جنگی منطقه‌ای منتهی خواهد شد که دشمن و حامیانش قادر به کنترل آن نخواهند بود. تلاش‌های مقامات امریکایی و اروپایی را که به دنبال حمایت از اسرائیل هستند زیر نظر داریم و می‌دانیم هدف از این تحرکات تداوم حمایت معنوی و روانی از ارتش بزدل صهیونیستی و جامعه فروپاشیده اسرائیل پس از ضربه راهبردی گردان‌های القسام در آغاز جنگ طوفان‌الاقصی است.»
وی بر ضرورت ارسال فوری کمک‌های بشردوستانه به مردم غزه تأکید کرد و گفت:« امروز غزه به سبب وحشی‌گری‌های صهیونیست‌ها در برابر یک فاجعه انسانی قرار دارد.» هنیه تصریح کرد:«همه جهانیان شاهد این جنایت‌ها هستند و دوباره ماهیت و سرشت وحشی‌گری، فاشیستی، جنایتکارانه و نازیستی این دشمن را به نمایش می‌گذارد و همه می‌بینند که هزاران نفر از مردم غزه از جمله صدها کودک، زن و سالخورده شهید شده‌اند.»
جستجو
آرشیو تاریخی