عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

نمی‌توانیم به گردشگر خارجی بگوییم «بله» و «ایتا» استفاده کن

ضرغامی با اشاره به اینکه اظهارنظر وزیر ارتباطات درباره سیم کارت‌های گردشگران خارجی باعث شد ایشان بسیار مورد حمله قرار گیرد، اظهارکرد: باید این را بگویم که این امر پیشنهاد ما بود و پیگیر آن هم هستیم و باید از من انتقاد شود.

ضرغامی: نمی‌توانیم به گردشگر خارجی بگوییم «بله» و «ایتا» استفاده کن
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به اینکه اظهارنظر وزیر ارتباطات درباره سیم کارت‌های گردشگران خارجی باعث شد ایشان بسیار مورد حمله قرار گیرد، اظهارکرد: باید این را بگویم که این امر پیشنهاد ما بود و پیگیر آن هم هستیم و باید از من انتقاد شود.
سیدعزت‌الله ضرغامی با بیان اینکه باید حداقل خدمات به گردشگرهای خارجی ارائه شود، افزود: نمی‌توانیم به گردشگر خارجی بگوییم از «بله» و «ایتا» استفاده کن؛ او می‌خواهد از تهران با پاریس در ارتباط باشد. وی، اینترنت و سکوهای خارجی را یکی از مهم‌ترین نیازهای گردشگران خارجی برشمرد و گفت: از وزیر ارتباطات خواستم که برای گردشگران خارجی امکانی فراهم کنند تا آنان بتوانند با استفاده از سیم کارت‌های ویژه و استفاده از سکوهای بین‌المللی نیازشان را مرتفع کنند، هرچند امیدواریم که تولیدات و سکوهای داخلی ما چنین جایگاهی پیدا کرده و در سطح جهانی فعال شود. ضرغامی همچنین اقدام دولت در حذف عوارض و مالیات دریافتی از صادرکنندگان صنایع دستی را زمینه ساز رونق این بخش دانست و درباره ادعای ممنوعیت آوازخوانی در پل خواجو گفت: آواز خواندن تشویق هم دارد و ما نباید این دلخوشی را از مردم بگیریم.

جستجو
آرشیو تاریخی