گزارشی از حمایت مردم در استان‌ها و شهرهای سراسر کشور از حملات موشکی سپاه پاسداران به قلب رژیم اشغالگر قدس

دل ایران با «وعده صادق2» شاد شد

حضور در خیابان‌ها با پرچم‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران و حزب‌الله لبنان، بوق‌های ممتد و هماهنگ خودرویی، پخش سرودهای حماسی از خودروها و تلویزیون مغازه‌ها و البته برپایی تجمعات در نقاط مختلف شهرها از جمله جلوه‌های شادی مردم در شهرهای سراسر کشور در حمایت از اقدام غرور‌انگیز سبزپوشان سپاه بود

ایران‌زمین‌- شامگاه سه‌شنبه و درپی حمله موشکی سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی با عنوان «وعده صادق 2» که در پاسخ به جنایات به شهادت رساندن «اسماعیل هنیه»، «سید حسن نصرالله» و سردار «نیلفروشان» انجام شد، مردم ایران در اغلب استان‌ها و شهرهای کشور به خیابان‌ها آمده و فریاد ‌الله‌اکبر سر دادند.
 
شادی مرزنشینان غرب کرمانشاه
 با اعلام آغاز پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم اشغالگر قدس، مردم شهرستان‌های مرزی قصرشیرین و سرپل ذهاب با در دست داشتن پرچم‌های ایران اسلامی و حزب‌الله از عملیات وعده صادق ۲ حمایت کردند. در قصرشیرین مردم با به راه انداختن کارناوال خودرویی و پخش سرودهای حماسی ابراز شادی کردند و در سرپل ذهاب نیز مردم ابتدا با تجمع در حرم احمد بن اسحاق و سردادن شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل و سپس با کاروان خودرویی در خیابان‌های این شهر در حمایت از دفاع مشروع از حاکمیت ارضی کشورمان و محکومیت جنایات رژیم غاصب اسرائیل به حرکت درآمده و شادمانی کردند.
 
نواختن زنگ «آغاز نصرالله»
در مدارس تبریز
هزاران نفر از مردم تبریز در پی اقدام مقتدرانه جمهوری اسلامی علیه مراکز نظامی رژیم اشغالگر قدس در میدان ساعت تجمع کرده و به شادمانی پرداختند. شرکت‌کنندگان در این اجتماع با به اهتزاز درآوردن پرچم ایران و حزب‌الله لبنان حمایت خود را از اقدام غرورآفرین سپاه ابراز کرده و جنایات رژیم صهیونیستی را در غزه و لبنان محکوم کردند. مردم تبریز با طبل و هلهله به شادی و سرور پرداختند و در کنار تجمع نیز نورافشانی به مناسبت این اقدام در آسمان تبریز انجام گرفت.

تجمع غرورآمیز
در خیابان‌های ارومیه
مردم آذربایجان غربی نیز همزمان با پاسخ موشکی قاطع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی با برپایی آیین‌های خودجوش، ضمن حمایت از اقدام سپاه، ابراز شادمانی کردند. حضور در خیابان‌ها با پرچم‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران و حزب‌الله لبنان، بوق های ممتد و هماهنگ خودرویی، پخش کردن سرودهای حماسی از خودروها و تلویزیون مغازه‌ها و البته برپایی تجمعات در نقاط مختلف شهرها از جمله جلوه‌های شادی مردم آذربایجان غربی در حمایت از اقدام غرورانگیز سبزپوشان سپاه بود.
 
موج سرور و شادی در اصفهان
مردم اصفهان همزمان با پاسخ گسترده موشکی سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی به وجد آمده و موجی از سرور و شادی فضای این دیار را فراگرفت. در این تجمع پرشور و هیجان، مردم در حالی که تصاویر شهدای مقاومت را در دست داشتند برای اجرای موفق‌آمیز این عملیات لب به دعا گشودند. اصفهانی‌های نوعدوست در این تجمع بار دیگر حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم فلسطین و غزه اعلام کردند و با سردادن شعارهایی اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در هدف قرار دادن سرزمین‌های اشغالی و پاسخ صریح به جنایت‌های اسرائیل ستودند.
شماری از مردم نیز همزمان با آغاز موشک‌باران اسرائیل در منزل پدری شهید نیلفروشان حضور یافتند و سینه‌زنان ندای«حسین حسین شعار ماست؛ شهادت افتخار ماست» سردادند. شهروندان گلپایگانی نیز پس از حمله موشکی ایران علیه اشغالگران قدس، با تجمع در میدان ۱۷ شهریور و دیگر خیابان‌های این شهر، در حمایت از این اقدام سپاه به شادی پرداختند.
 
 کاروان شادی در یزد
کاروان شادی مردم مناطق و شهرستان‌های مختلف استان یزد نیز پس از پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی خیره‌کننده بود. جمعی از شهروندان دارالعباده یزد شامگاه سه‌شنبه با تجمع در حسینیه ضمن با قدردانی از پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران به جنایات اخیر صهیونیست‌ها، با برپایی چادر جنایات این رژیم نژادپرست و کودک‌کش را محکوم کردند. مشابه این تجمع و تحصن در بسیاری از مناطق مختلف یزد و شهرستان‌های تابعه استان با حضور مردم مؤمن و ولایتمدار برگزار شد.

تجمع در میادین شهرهای هرمزگان
هرمزگانی‌ها نیز همزمان با سراسر کشور با تجمع در میادین اصلی مراکز شهرستان‌ها، از حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع امنیتی رژیم صهیونیستی حمایت و ابراز خوشحالی کردند.
مردم بندرعباس در محل گلزار شهدای گمنام در صحن مسجد جامع بندرعباس تجمع کردند و با سر دادن شعار‌های حماسی از حمله سپاه پاسداران حمایت کردند. آنها در این تجمعات، ضمن سردادن شعار‌های مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل، اقدام وقیحانه رژیم صهیونیستی در ترور سیدحسن نصرالله، اسماعیل هنیه و سردار عباس نیلفروشان را محکوم کردند.
همچنین مردم بزرگ‌ترین جزیره ایرانی خلیج فارس سه‌شنبه شب با راه‌اندازی کاروان‌های شادی خودرویی و موتوری به دنبال عملیات موشکی ایران در سرزمین‌های اشغالی در واکنش به نقض حاکمیت کشورمان فریادهای‌الله اکبر، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا سردادند و ابراز شادمانی کردند.
 
زنگ «آغاز نصرالله» در مدارس قشم نواخته شد
زنگ «آغاز نصرالله» همزمان با سراسر کشور به‌منظور آشنایی دانش‌آموزان با جریان مقاومت و رهبران مقتدر آن در زنگ اول کلاس‌های درس مدارس شهرستان مرزی قشم به‌صورت نمادین نواخته شد.