شمار زیادی از نظامیان ارتش اسرائیل در عملیات زمینی علیه مقاومت لبنان کشته شدند

ضر ب شست غافلگیرانه به صهیونیست ها

منابع عبری به شبکه اسکای نیوز عربی امارات گفتند که 14 نظامی صهیونیست در درگیری با رزمندگان حزب‌الله به هلاکت رسیده‌اند. منابع عبری زبان نیز اذعان داشتند که در درگیری با مبارزان حزب‌الله در نزدیکی مرز لبنان، بیش از 37 نظامی اسرائیلی کشته و زخمی شدند.

در حالی که رژیم صهیونیستی برای جبران ضربات حیثیتی و امنیتی ناشی از حملات موشکی ایران،‌ بخش‌های مختلفی از ضاحیه را مورد حملات خود قرار داده که سرنوشت جنگ زمینی با حزب‌الله به شکل دیگری در حال رقم خوردن است. به موازات این وقایع، آتش موشک‌های مقاومت همچنان سرزمین‌های اشغالی را منطبق بر راهبرد جنگی، فرا گرفته است.
روز گذشته رسانه‌های محلی لبنان اعلام کردند که چند نظامی صهیونیست در تهاجم زمینی به جنوب لبنان در کمین حزب‌الله گیر کرده و کشته شدند. در همین رابطه، منابع عبری به شبکه اسکای نیوز عربی امارات گفتند که 14 نظامی صهیونیست در درگیری با رزمندگان حزب‌الله به هلاکت رسیده‌اند. منابع عبری زبان نیز اذعان داشتند که در درگیری با مبارزان حزب‌الله در نزدیکی مرز لبنان، بیش از 37 نظامی اسرائیلی کشته و زخمی شدند. این منابع، حادثه درگیری با حزب‌الله و وارد شدن تلفات سنگین به این رژیم را بسیار سخت و دردناک خوانده‌اند. حزب‌الله نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: «در حالی که یک یگان ارتش رژیم صهیونیستی قصد داشتند یارون را از سمت الحرش دور بزنند، رزمندگان مقاومت اسلامی، آنها را با منفجر کردن بسته انفجاری غافلگیر کردند که به کشته و زخمی شدن تمام آنها منجر شد.»
علاوه بر آن، مقاومت لبنان اعلام کرد که تجمع نیروهای ارتش صهیونیستی را بین العدیسه و مسکفعم با شلیک موشک هدف قرار دادند که موشک‌ها مستقیماً به آنها اصابت کردند و در نتیجه عده‌ای کشته و زخمی شدند.
همچنین العالم با انتشار تصاویری، عدم موفقیت رژیم اشغالگر اسرائیل در ادعای انجام عملیات زمینی و امنیتی به لبنان را گزارش کرد و تصریح داشت که این گزارش شبکه عملیات ویژه‌ای را که امروز (چهارشنبه) توسط مقاومت بخصوص در دو منطقه اشغالی کفرجلعاد و المطله انجام شده، مستند کرده و ادعاهای دروغین اشغالگران مبنی بر عبور از این دو شهرک‌نشین به عنوان گذر از خط مقدم و پیشروی به سمت منطقه «حمامص» واقع در نزدیکی الخیام لبنان را برملا کرده است.
نیروهای مقاومت لبنان در ادامه حملات خود پایگاه هوایی «سده دوف» را در حومه تل‌آویو، با موشک «فادی۴» هدف قرار داده که طی آن، آژیرهای هشدار فعال نشدند. رسانه‌های صهیونیستی نیز گزارش دادند که آژیر خطر در شهرک‌های «کریات شمونه» و «بیت هیلل» در شمال فلسطین اشغالی در پی حمله موشکی مقاومت لبنان به صدا درآمده است. مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که پایگاه توپخانه‌ای «بیت هلل» در نزدیکی مرز لبنان هدف حملات موشکی این گروه مقاومت قرار گرفته است.
یمن نیز شامگاه سه‌شنبه اعلام کرد که با ۳ موشک کروز به عمق رژیم صهیونیستی حمله کرده است. مقاومت اسلامی عراق نیز روز گذشته از هدف قرار دادن سه مقر صهیونیستی با پهپاد در سه عملیات جداگانه در شمال اراضی اشغالی خبر دادند.
حزب‌الله ۳ تانک مرکاوا را منهدم کرد
حزب‌الله از انهدام سه تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی هنگام تلاش برای پیشروی به سمت جنوب لبنان خبر داد. رزمندگان حزب‌الله در نبرد مستقیم با نظامیان متجاوز صهیونیست، سه تانک مرکاوای آنها را هنگام پیشروی به سمت جنوب لبنان با موشک‌های هدفمند منهدم کردند.
حزب‌الله در بیانیه دیگری اعلام کرد: در راستای دفاع از مردم مقاوم فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع آن و دفاع از لبنان و مردم آن و پاسخ به تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به شهرها، روستاها و غیرنظامیان، رزمندگان مقاومت اسلامی، تجمع نظامیان صهیونیست بین شهرک‌های مسکفعام و کفرگلعادی را موشکباران کردند که طی آن تلفاتی به دشمن وارد شد. این در حالی است که شبکه المیادین گزارش داد، تلفات سنگین نظامیان صهیونیست در برابر رزمندگان حزب‌الله در حالی است که هنوز نیروهای یگان ویژه رضوان حزب‌الله در درگیری با متجاوزان مشارکت نکرده‌اند.