روز گذشته در حاشیه نشست هیأت دولت مطرح شد

افتتاح پروژه های مهم انرژی در سیستان و بلوچستان

تحول شگرف گازی در شرق

بزرگترین آب شیرین کن فراساحلی امروز در سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شود

احمد وحیدی
وزیر کشور

بنابه شرایط، مرحله دوم انتخابات در 15 تیر

وزیر کشور هشتم تیر ۱۴۰۳ را پایان فرآیند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دانست و گفت: اگر به هر دلیل نتیجه انتخابات در مرحله اول روشن نشود، مرحله دوم انتخابات یک هفته بعد در تاریخ ۱۵ تیر برگزار می‌شود. احمد وحیدی با اشاره به اینکه با وجود فرصت بسیار کم و لزوم سرعت گرفتن فرآیند انتخابات، مرحله اول که ثبت‌نام داوطلبان بود به‌خوبی انجام شد، اظهار کرد: مراحل بعدی انتخابات نیز طبق مقررات و زمانبندی ۵۰ روزه انجام می‌شود.

 

علی بهادری جهرمی
سخنگوی دولت

 مصوبه دولت برای تسویه هزینه گندم

سخنگوی دولت با اشاره به مصوبه جلسه روز گذشته هیأت دولت درباره تسویه بدهی دولت به کشاورزان گندمکار، گفت: منابع لازم برای تسویه گندم تضمینی خریداری شده از کشاورزان پیش‌بینی شد تا پرداخت هزینه گندم خریداری شده تضمینی با سرعت صورت بگیرد که بتوانیم در شش ماه اول، همه هزینه گندم‌ها را پرداخت کنیم. علی بهادری جهرمی افزود: تولید و خرید داخلی گندم در طول این دولت افزایش داشته است.

 

سپهر خلجی
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت

امیدواریم در انتخابات اخلاق رعایت شود

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت درباره مناظره‌های انتخاباتی گفت: آیت‌الله رئیسی پرچمدار رعایت اخلاق بود. رهبر انقلاب هم در حرم امام توصیه‌هایی درباره رعایت اخلاق در جریان انتخابات داشتند که امیدوارم این توصیه‌ها به عنوان یک اصل اساسی رعایت شود. سپهر خلجی ادامه داد: در طول این سه سال شهید رئیسی مسیری برای خدمت پایه‌گذاری کردند و بسیاری از کسانی که برای انتخابات آمدند بر تداوم مسیر خدمت تأکید دارند.

 

روح‌الله دهقانی فیروزآبادی
معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور

ضرورت حکمرانی دانش‌بنیان

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، حکمرانی دانش‌بنیان را مهم‌ترین مسیر پیشرفت در کشور دانست و گفت: همه دنیا برای اینکه بتواند کار درست انجام دهد متکی به توان فکری است. روح‌الله دهقانی فیروزآبادی تصریح کرد: موضوعی که همه جا نیاز داریم این است که راهکارهای نوآورانه، هوشمندانه و دقیق طراحی کنیم. نخبگان همه جای دنیا محور مسائل کشورند. سوای بحث منابع، معتقدم که حکمرانی دانش‌بنیان مهم‌ترین مسیر پیشرفت در کشور است.

 

3

جستجو
آرشیو تاریخی