به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفت

ارسال پیام تبریک سران کشورها به آیت الله رئیسی

سران و مقامات کشورهای مختلف با ارسال پیام‌هایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به رئیس‌جمهور کشورمان تبریک گفتند. از جمله «شی جین پینگ» رئیس‌جمهور چین که در پیام تبریک خود به آیت‌الله رئیسی، ضمن ابراز خرسندی از توسعه قابل ملاحظه روابط دو کشور در دولت مردمی و هماهنگی فعالانه تهران - پکن در دستیابی به پیشرفت‌های جدید در مبادلات و همکاری‌های دوجانبه در زمینه‌های مختلف، ابراز امیدواری کرد با تشریک مساعی مشارکت راهبردی جامع ایران و چین تعمیق یافته و برای دو ملت بهروزی و سعادت به ارمغان آورد. پادشاه و ولیعهد عربستان سعودی نیز در پیام‌هایی به رئیس‌جمهور ایران سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران‌ را تبریک گفتند.
سایت وزارت خارجه عربستان اعلام کرد: سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان در این پیام برای رئیس‌جمهور ایران آرزوی سلامتی و برای دولت و ملت ایران آرزوی پیشرفت و شکوفایی کرد. محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان نیز در پیامی جداگانه به سیدابراهیم رئیسی ضمن تبریک فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای وی آرزوی سلامتی و برای دولت و ملت ایران آرزوی پیشرفت و شکوفایی روزافزون کرد.
سران کشورهایی چون ژاپن، کره جنوبی، سنگاپور، کرواسی، چین، اتیوپی، ازبکستان، تاجیکستان، قرقیزستان و ... نیز با ارسال پیام‌هایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به رئیس‌جمهور تبریک گفتند.
جستجو
آرشیو تاریخی