مواضع اسرائیل بار دیگر زیر ضرب حملات مقاومت قرار گرفت

بمباران اشدود توسط پرنده‌های مقاومت عراق

به گزارش شبکه المیادین، مقاومت اسلامی عراق روز سه‌شنبه اعلام کرد، بندر اشدود در سرزمین‌های اشغالی را با پهپاد هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد بندر اشدود در قلب فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است. به گزارش شبکه المیادین، مقاومت اسلامی عراق روز سه‌شنبه اعلام کرد، بندر اشدود در سرزمین‌های اشغالی را با پهپاد هدف قرار داده است. در بیانیه مقاومت عراق بر تداوم انهدام مواضع دشمن صهیونیست در جهت حمایت از مردم فلسطین تأکید شده است.
اندکی پیش از این رویداد نیز مقاومت اسلامی عراق از هدف قرار دادن پایگاه امریکایی «کونیکو» در سوریه خبر داده بود. مقاومت عراق اعلام کرد، این حمله منجر به وارد شدن خسارات و آسیب‌هایی به این پایگاه امریکایی در سوریه شده است. از ابتدای تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه گروه‌های عراقی در کنار سایر گروه‌های نیروهای مقاومت منطقه، ده‌هابار پایگاه‌ها، مواضع و منافع نظامی و اقتصادی ایالات متحده را هدف قرار داده‌اند؛ با این حال، حملات مستقیم نیروهای عراقی با موشک‌های کروز و پهپاد به سرزمین‌های اشغالی، حاوی پیام‌های نظامی و سیاسی متنوعی است که اصلی‌ترین آنها ضرورت توقف جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه است.
جستجو
آرشیو تاریخی