در پاسخ به ترورهای اخیر در لبنان و سوریه رقم خورد

دومین حمله حزب‌الله به پایگاه اطلاعاتی اسرائیل

مجاهدین مقاومت اسلامی در حمایت از پایداری دلیرانه مردم فلسطین در نوار غزه، پایگاه کنترل هوایی «مرون» در جبل‌الجرمق را هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی لبنان برای دومین‌بار یک پایگاه اطلاعاتی رژیم‌صهیونیستی را هدف قرار داد. در بیانیه حزب‌الله که در کانال رسمی اطلاع‌رسانی اخبار جنگ منتشر شده، آمده است: مجاهدین مقاومت اسلامی در حمایت از پایداری دلیرانه مردم فلسطین در نوار غزه، ساعت 10:50 صبح روز سه‌شنبه 23 ژانویه 2024، پایگاه کنترل هوایی «مرون» در جبل‌الجرمق (واقع در الجلیل علیا) را هدف قرار دادند. این پایگاه برای دومین‌بار در پاسخ به ترورهای اخیر در لبنان و سوریه و حملات مکرر به غیرنظامیان و منازل روستاهای ما، با تعداد زیادی موشک مناسب هدف قرار داده شد.»
به گزارش المیادین، در پی این عملیات برق چندین شهرک اسرائیلی در منطقه مرون قطع شد. همچنین خبرگزاری فلسطینی «سما» در گزارشی به نقل از شبکه 12 اسرائیل نوشت: سخنگوی ارتش رژیم‌صهیونیستی اذعان کرد که زیرساخت‌های پایگاه نیروی هوایی در پایگاه مرون در جبل‌الجرمق پس از حمله موشکی حزب‌الله آسیب دیدند. به گزارش رسانه‌های محلی، مقرر شد در همان روز حمله جلسه کابینه در یکی از شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی برگزار شود و مقامات شهرک‌هایی که در معرض این حملات قرار دارند، در جلسه‌ای اضطراری با اعضای کابینه دیدار کنند.
پایگاه اطلاعاتی «مرون» پیش از این نیز با موشک‌های حزب‌الله هدف قرار گرفته بود. این حمله در واکنش اولیه به جنایت ترور شهید شیخ صالح العاروری و همرزمانش با 62 موشک از انواع مختلف صورت گرفت.
جستجو
آرشیو تاریخی