یمنی‌ها در پی فراخوان انصارالله تظاهرات میلیونی علیه صهیونیست ها برگزار کردند

اعلام بسیج عمومی در یمن برای کمک به غزه

همزمان با فراخوان انصارالله برای بسیج مردمی عمومی جهت شرکت در نبرد غزه در کنار مقاومت فلسطین، شهروندان یمنی با برگزاری راهپیمایی‌ حمایت خود را از ملت فلسطین اعلام کردند.

همزمان با فراخوان مقامات انصارالله در شمال یمن برای بسیج مردمی عمومی جهت شرکت در نبرد غزه در کنار مقاومت فلسطین، شهروندان یمنی با برگزاری راهپیمایی‌های گسترده حمایت تمام قد خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، مردم یمن دیروز جمعه با برگزاری راهپیمایی‌های گسترده در شهرهای مختلف حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام و جنایات رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان در نوار غزه را محکوم کردند. بر اساس این گزارش، ساکنان استان صعده با حضور در خیابان‌های این استان یک راهپیمایی گسترده با شعار «ائتلاف حمایت از کشتی‌های اسرائیلی ما را نمی‌ترساند» برگزار کردند. در استان ریمه نیز راهپیمایی مشابهی در حمایت از ملت فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه برگزار شد. این در حالی است که به گزارش سایت شبکه خبری العالم، «حزام الاسد» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله در مصاحبه با خبرگزاری نووستی گفت: در همه استان‌ها عملیات بسیج مردمی عمومی در یاری مردم غزه آغاز شده است. ارتش یمن طی هفته‌های گذشته در حمایت از ملت فلسطین و پشتیبانی از مقاومت در نوار غزه، چند کشتی رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ و تنگه باب المندب هدف قرار داد.
جستجو
آرشیو تاریخی