غیبت دو جلسه‌ای گل‌محمدی در تمرینات پرسپولیس

یحیی فسخ می‌کند؟

پرسپولیس درحالی بعد از برتری برابر گل‌گهر تمرینات خود را پیگیری می‌کند که یحیی گل‌محمدی سرمربی این تیم، در دو جلسه تمرینی اخیر سرخپوشان غایب بوده و به نظر می‌رسد این غیبت به دلیل برخی اختلافات گل‌محمدی با باشگاه پرسپولیس است. یک مقام مطلع در باشگاه پرسپولیس با تأیید این خبر به ایسنا گفت که مهم‌ترین دلیل ناراحتی گل‌محمدی از باشگاه پرسپولیس مسائل مالی است و دیگر موضوع مورد اختلاف مسائلی نظیر مهاجم خارجی است. گل‌محمدی که بارها در صحبت‌های خود از مشکلات بازیکنان و مسائل مالی صحبت کرده بود، در بازی دوستانه روز سه‌شنبه تیمش برابر شاهین تهران که با نتیجه  یک - صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید، حضور نداشت. این اتفاق در حالی رخ داده که بازیکنان پرسپولیس از دو فصل گذشته‌طلب دارند و گل‌محمدی بابت این موضوع بارها با مسئولان باشگاه صحبت کرده ولی تاکنون نتیجه‌ای نداشته است. ضمن اینکه بازیکنان 10 درصد از سوی باشگاه جریمه شده بودند که 5 درصد آن بخشیده شده اما 5 درصد دیگر هنوز مانده و این موضوع نیز یکی از موارد اختلاف گل‌محمدی با باشگاه است. در این شرایط و به گزارش تسنیم، شایعاتی مبنی بر احتمال فسخ قرارداد گل‌محمدی با پرسپولیس به گوش می‌رسد و باید دید این موضوع تا چه اندازه واقعیت دارد. از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد ظرف امروز و فردا قرار است جلسه هیأت مدیره برای بررسی مشکلات این باشگاه برگزار شود.
البته این اتفاقات تازگی ندارد چرا که گل‌محمدی که گفته می‌شود بیش از 15 درصد از قراردادش طی فصل گذشته باقی مانده و بحث‌هایی که درباره تمدید قراردادش نیز شکل گرفته بود، حدود یک ماه قبل در خصوص موارد مختلفی مثل جذب مهاجم خارجی، پرداخت مطالبات بازیکنان، تسویه آپشن‌های قهرمانی و... به رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس اخطار داده بود. گل محمدی که در این مدت اقدامی از سوی درویش برای حل مشکلات مشاهده نکرده بود، حالا تصمیم به این اقدام انتحاری گرفته تا بلکه اقدامی برای حل مشکلات این باشگاه انجام شود. در این میان، یکی از نزدیکان گل محمدی در گفت‌و‌گو با ورزش سه مدعی شد: «یحیی دیگر سرمربی پرسپولیس نیست و فسخ کرده است. او اکنون مختار است به هر تیمی خواست برود و با همان نامه فسخ کارش را دنبال کند!»
اما مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در واکنش به خبر فسخ قرارداد گل‌محمدی گفت: «نوتیس‌های آقای گل محمدی به باشگاه رسیده بود اما هیچ نامه‌ای نسبت به فسخ ایشان یا تهدید به این موضوع دریافت
نکردیم.» فرشید طاهری مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ هم در این باره گفت:« گل محمدی برای فسخ یک طرفه مراجعه نکرده و قراردادش فسخ نشده است.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی