بیانیه دفتر آیت الله سیستانی و دعوت همگانی برای دفاع از غزه

دفتر آیت الله سیستانی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: از همه جهان خواسته می‌شود در مقابل این توحش فجیع بایستند و مانع از گسترش و اجرای طرح‌های نیروهای اشغالگر برای آسیب بیشتر به ملت مظلوم فلسطین شوند.

دفتر آیت الله سیستانی با صدور بیانیه ای در محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به مردم غزه، اعلام کرد: از همه جهان خواسته می‌شود در مقابل این توحش فجیع بایستند و مانع از گسترش اجرای طرح‌های نیروهای اشغالگر برای آسیب بیشتر به ملت مظلوم فلسطین شوند.متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
نوار غزه این روزها شاهد بمباران پیوسته و حملات بی نظیری است که منجر به شهید و مجروح شدن بیش از ۶ هزار غیرنظامی بی گناه، مهاجرت شمار زیادی از منازل خود، تخریب گسترده مناطق مسکونی و بمباران مناطقی شده است که دیگر برای مردم امن نیست. اسرائیل محاصره خفقان آوری شامل آب، غذا، دارو و سایر ضروریات زندگی اعمال کرده و بیشترین آزار و اذیت را نصیب اهالی آن منطقه که قدرت و دفاعی ندارند، کرده است گویا می‌خواهد از آنها انتقام بگیرد و شکست بزرگ و سنگین خود در درگیری‌های اخیر را جبران کند. همچنین دفتر آیت الله سیستانی بیان کرد: این اقدامات در مقابل دیدگان همه جهان رخ می‌دهد و مانع و بازدارنده‌ای وجود ندارد، بلکه برخی از این اقدامات جنایتکارانه حمایت و آن را بهانه و توجیه دفاع از خود می‌دانند.
 از همه جهان خواسته می‌شود در مقابل این توحش فجیع بایستند و مانع از گسترش و اجرای طرح‌های نیروهای اشغالگر برای آسیب بیشتر به ملت مظلوم فلسطین شوند.
در این بیانیه آمده است: پایان دادن به تراژدی این ملت بزرگوار که از هفت دهه گذشته ادامه دارد، برای دستیابی به حقوق مشروع و از بین بردن اشغال و غصب سرزمینشان، تنها راه برقراری امنیت و صلح در این منطقه است و بدون آن مقاومت در برابر تجاوزکاران ادامه خواهد داشت و چرخه خشونت جان‌های بی گناه بیشتری را می‌گیرد.
 دفتر حضرت آیت الله سیستانی  - نجف الاشراف

جستجو
آرشیو تاریخی