با زائران حسینی

اعلام برنامه‌های اتوبوسرانی برای اجتماع بزرگ اربعینی‌ها در پایتخت
سخنگوی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به اجتماع بزرگ اربعینی‌ها در پایتخت، از تقویت همه خطوط منتهی به میدان آزادی در روز جمعه ۳ شهریور خبر داد. احسان تقدسی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری اجتماع بزرگ اربعینی‌ها در ساعت ۲۰ روز جمعه گفت: همه خطوط منتهی به میدان آزادی اعم از خطوط  بی.آر.تی و بخش خصوصی شرکت واحد اتوبوسرانی به صورت ویژه اقدام به خدمات‌رسانی به مردم شریف و زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خواهند کرد و تا انتقال آخرین شرکت‌کننده در اجتماع بزرگ اربعینی‌ها این خدمات رسانی ادامه خواهد داشت.


استقرار ۳۷۰ آمبولانس
در مسیر حرکت زائران اربعین
رئیس اورژانس کشور از برپایی ۱۰ بیمارستان صحرایی در مرزها برای ارائه خدمات به زائران حسینی خبر داد و گفت: حدود ۱۲ بالگرد و هواپیما برای انتقال هوایی مصدومین و بیماران پیش‌بینی شده و بیش از ۳۷۰ آمبولانس در مسیر حرکت تا نقطه صفر مرزی استقرار یافته است.
به گزارش ایسنا، دکتر میعادفر افزود: طبق برنامه، از ۲۷ مرداد عملیات استقرار کمیته‌ها در مرزهای هشتگانه آغاز شده است. دو مرز میرجاوه و ریمدان مرزهای ورودی هستند که زائران افغانستانی و پاکستانی از طریق آن وارد کشور می‌شوند و با توجه به سطح پایین مسائل بهداشتی در آن کشورها تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا زائران ورودی به صورت کامل از نظر پزشکی مورد ارزیابی قرار گیرند و واکسیناسیون برای آنها انجام شود.


اتباع مقیم نیازی به ویزای عراق ندارند
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا گفت: با توافقی که با دولت عراق انجام گرفت، قرار شد دفترچه‌ای به نام دفترچه اقامت برای آن دسته از اتباع مقیم ایران که قصد حضور در پیاده روی اربعین را دارند، صادر شود.
سردار علی ذوالقدر رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا در گفت‌وگو با مهر افزود: اتباع مقیم ایران می‌توانند با مراجعه حضوری به دفاتر کفالت در سراسر کشور درخواست صدور دفترچه اقامت دهند. درخواست آنها به اداره پلیس مهاجرت و گذرنامه انتقال پیدا می‌کند و در آنجا این دفترچه طبق روال و در اسرع وقت صادر و تحویل خواهد شد.

جستجو
آرشیو تاریخی