ورود سامانه بارشی جدید به کشور

صادق ضیاییان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه بارشی جدید به کشور درغالب نقاط کشور، تشدید بارندگی در روزهای آتی و همچنین تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و مناطق پرتردد شهری خبر داد.
 طی امروز و فردا در برخی نواحی گیلان و مازندران و ارتفاعات البرز بارش پراکنده رخ خواهد داد.
 فردا برای استان‌های فارس، بوشهر، هرمزگان، کرمان، جنوب و غرب یزد، تنگه هرمز و نیمه‌شرقی خلیج فارس، ابر، بارش باران و برف، گاهی وزش باد و در مناطق مستعد رعدوبرق و برای ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس جنوبی و زاگرس مرکزی و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.
 جمعه در کرمان، شرق فارس، هرمزگان، ارتفاعات سیستان و بلوچستان، تنگه هرمز و شرق خلیج فارس بارش‌های پراکنده رخ خواهد داد. همچنین تا جمعه دریای عمان، تنگه هرمز و نیمه شرقی خلیج فارس و روز شنبه هفته آینده، خلیج فارس مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود.
 تا اواخر هفته در شهرهای صنعتی و پرجمعیت انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا ادامه خواهد داشت. آسمان تهران امروز قسمتی ابری و غبارآلود با حداقل دمای ۲- و حداکثر دمای ۵ درجه سانتیگراد و روز پنجشنبه، نیمه ابری و غبارآلود با حداقل دمای ۱- و حداکثر دمای ۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
جستجو
آرشیو تاریخی