حملات گسترده موشکی حزب الله

حزب‌الله لبنان عصر دیروز حملات گسترده‌ای در جنوب لبنان و شمال سرزمین‌های اشغالی علیه رژیم صهیونیستی ترتیب داد. در حمله موشکی روز گذشته به شهرک مجدالکروم در شمال سرزمین‌های اشغالی چند شهرک نشین بشدت مجروح شدند.
مقاومت لبنان در جنوب هم از حمله موشکی به تجمع نظامیان صهیونیست در شهرک صهیونیست‌نشین «المناره» خبر داد. مقاومت همچنین اعلام کرد که مرکز نظامی «حبوشیت» در فلسطین اشغالی را با چند موشک هدف قرار داده است.در همین حال حزب‌الله از حمله موشکی به تجمع نظامیان اسرائیلی در شهرک صهیونیست‌نشین «المالکیة» خبر داد.
حزب‌الله در بیانیه دیگری از هدف قرار دادن تجمع نظامیان صهیونیست در اطراف شهرک «مروحین» با دو فروند موشک هدایت شونده خبر داد که تلفات قطعی در بین صفوف نظامیان صهیونیست بر جای گذاشته است.
این جنبش اعلام کرد مجاهدان ما یک گروه صهیونیستی متشکل از 12 نظامی را در حومه شهرک عدیسه با موشک هدایت شونده هدف قرار دادند و مجروحیت قطعی در بین آنها بر جای گذاشتند. در بیانیه مقاومت لبنان آمده است: پس از 20 دقیقه یک خودروی نظامی اسرائیلی هامر با 4 سرباز برای پشتیبانی از اولین نیروی مورد هدف در حومه عدیسه وارد عمل شد که مجاهدین آن را با موشک هدایت شونده هدف قرار دادند که منجر به کشته و زخمی شدن آنها شد.