صفحات
شماره هشت هزار و پانصد و نوزده - ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و پانصد و نوزده - ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۱

ستاره ایرانی لورکوزن به لیگ امارات پیوست

سردار مرد 6 میلیون یورویی شباب الاهلی

سردار آزمون، مهاجم ایرانی بایرلورکوزن با انتقالی به ارزش شش میلیون یورو (حدود ۴۰۰ میلیارد تومان) به باشگاه شباب الاهلی پیوست.
در همین راستا نشریه معتبر بیلد آلمان گزارشی درباره این انتقال منتشر کرده است: «این انتقال به معنای پایان یک دوره ناموفق دو سال و نیمه در لورکوزن است. آزمون در ابتدای سال 2022 با مبلغ 2.5 میلیون یورو از سن پترزبورگ به لورکوزن آمد، اما هرگز نتوانست جایگاه خود را در تیم پیدا کند. فصل گذشته، او به صورت قرضی به آ.اس رم پیوست زیرا ژابی آلونسو، سرمربی موفق لورکوزن، به او اعتماد نداشت و او را در برنامه‌های خود جای نداده بود. ایتالیایی‌ها پس از یک فصل از خرید آزمون صرف‌نظر کردند. آلونسو پیش از این دوره هم آزمون را کنار گذاشته بود. آزمون پس از بازگشت به لورکوزن، تست‌های عملکردی را گذراند، اما در روز اول تمرینات حضور نیافت. آلونسو نیز او را از تیم اصلی جدا کرد و آزمون مجبور بود به تنهایی تمرین کند. او حتی از حضور در دوناشینگن کمپ تمرینی تیم نیز محروم شد.»
آزمون قرار است طی روزهای آینده در تست پزشکی باشگاه شباب الاهلی شرکت کند. پس از آن، قرارداد با شباب الاهلی به صورت رسمی امضا می‌شود و قرارداد او با لورکوزن که تا سال 2027 معتبر است، فسخ خواهد شد. این انتقال به لورکوزن کمک می‌کند سالانه حدود 3.5 میلیون یورو در حقوق صرفه‌جویی کند. آزمون به نظر می‌رسد دبی را به دلیل علاقه‌اش به ورزش‌های سوارکاری انتخاب کرده است. سوارکاری در امارات بسیار محبوب است و آزمون نیز یکی از هواداران پر و پا قرص این ورزش است. او صاحب بیش از 50 اسب مسابقه است و زمان زیادی را به این علاقه خود اختصاص می‌دهد.

جستجو
آرشیو تاریخی