حرکت بر مدار حق و عدالت زیر پرچم امام حسین‌(ع)

رئیس‌جمهور: راه امام حسین(ع) راه حق و عدالت بود و ما اگر حق را بین جوامع و قومیت‌ها اقامه نکنیم آنچه که برای امام حسین(ع) می‌کنیم فقط گریه کردن است نه چیز دیگری

رئیس‌جمهور منتخب که این روزها حضور بی‌پیرایه‌ای در مراسم هیأت‌های مذهبی و عزاداران حسینی داشته، از جایگاه سخنران شب عاشورای حسینی(ع) در حرم مطهر امام خمینی(ره)، گفت: راه امام حسین(ع) راه حق و عدالت بود و ما اگر حق را بین جوامع و قومیت‌ها اقامه نکنیم آنچه که برای امام حسین(ع) می‌کنیم فقط گریه کردن است نه چیز دیگری. او با تأکید بر ضرورت رفتار و حرکت مدیران و مسئولان بر مدار حق و عدالت، افزود: فردای قیامت اگر بخواهیم پاسخگو باشیم، باید با حق و انصاف با مردم عمل کنیم.
پزشکیان در روز عاشورای حسینی هم همراه با سردار سرتیپ پاسدار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه در مراسم عزاداری مهدیه امام حسن مجتبی(ع) شرکت کرد. در این مراسم سعید حدادیان از مداحان تهران با اهدای پرچم گنبد حرم امام حسین(ع) به رئیس جمهور منتخب به ذکر مصیبت اهل بیت و شهدای کربلا(ع) پرداخت و عزاداران نیز در مصیبت آل‌الله سینه‌زدنی کردند. پزشکیان  برای نماز ظهر عاشورا هم در خیابان «باستان» محله جمهوری حضور یافت و در کنار مردم به عزاداری سالار شهدا، حسین بن علی(ع) پرداخت. گفتنی است رئیس جمهور منتخب در روز تاسوعای حسینی به همراه محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری در اجتماع عزاداران حسینی در نهاد ریاست جمهوری حضور یافت و همراه با کارکنان دولت در عزای اباعبدالله الحسین (ع) و یاران شهیدش سوگواری کردند.
جستجو
آرشیو تاریخی