آل‌کثیر: تفکرات پرسپولیس با گاریدو تهاجمی می‌شود

پرسپولیس بازیکن بزرگ می‌خواهد

 ناصر قراگزلو
خبرنگار


عیسی آل‌کثیر مهاجم گلزن پرسپولیس که یکی از ارکان اصلی خط حمله پرسپولیس محسوب می‌شود با باشگاهش برای یک سال دیگر به توافق رسید و در این تیم ماندگار شد.

در مورد تمدید قراردادت با پرسپولیس چه صحبتی داری؟
همه می‌دانند که چند پیشنهاد از تیم‌های دیگر داشتم که حتی رقم قراردادشان بالاتر بود اما برای من همیشه پرسپولیس و هوادارانش در اولویت اصلی قرار داشته و دارند به همین دلیل با قلبم با پرسپولیس تمدید کردم تا باز هم در خدمت تیم محبوبم و هواداران پرسپولیس باشم.
در مورد گلزنی در لیگ برتر ایران و آسیا چقدر می‌توان روی تو حساب کرد؟
خدا را شکر با تلاشی که انجام دادم هر گاه بازی کردم سعی داشتم برای پرسپولیس مهره خوبی در خط حمله باشم و در لیگ برتر از گلزنی در دربی بگیرید تا بازی در آسیا سابقه بازی و گلزنی برای پرسپولیس را داشتم و برای تیمم مؤثر واقع شدم. امسال هم اگر قسمت شود سعی می‌کنم با کمک همبازیانم و تلاشی که انجام می‌دهم بیشترین گل‌ها را برای پرسپولیس به ثمر برسانم و برای تیمم و هواداران مفید واقع شوم.
در خصوص اضافه شدن مهاجمی مانند عبدی و حتی احتمالاً علیپور چه صحبتی داری؟
قطعاً باید باز هم برای پرسپولیس مهاجم بگیرند تا برای لیگ نخبگان که قرار است با بهترین تیم‌های آسیا رقابت کنیم شرایط خوبی داشته باشیم ضمن اینکه پرسپولیس بزرگ بوده و هست و برای حضور در چنین تیمی نیاز است که بازیکنان بزرگی در تیم‌مان باشند.
در خصوص قهرمانی در لیگ نخبگان آسیا که خواسته اصلی هواداران است چقدر شانس برای موفقیت پرسپولیس قائل هستید؟
تمام هدف ما تکرار قهرمانی در لیگ برتر و موفقیت در لیگ نخبگان آسیا است به همین دلیل حتماً برای خوشحالی دل خودمان و هواداران‌ و نام بزرگ پرسپولیس تمام تلاش‌مان را انجام خواهیم داد تا بهترین نتایج را در خور نام پرسپولیس کسب کنیم.
به عنوان یک مهاجم در خصوص گاریدو مربی اسپانیایی که افکار تهاجمی دارد چه صحبتی داری؟
از این موضوع خوشحالم. گاریدو یک مربی خوب اسپانیایی با افکار تهاجمی است که این روش و تفکر به تیم خصوصاً ما مهاجمان خیلی کمک خواهد کرد تا بهتر و راحت‌تر بازی کنیم و در نهایت هم قادر باشیم تا توانایی‌هایمان را بیشتر نشان داده و به تیم کمک کنیم.

 

بمب‌های درویش عمل می‌کند؟
3 خارجی بزرگ در تیررس پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس در نظر دارد که عبدالکریم حسن را از آنجا که مشتریان زیادی دارد با بالاترین قیمت ممکن بفروشد و در این بین هم از این راه بهترین استفاده ممکن را ببرد. از آنجا که چند بازیکن کلیدی پرسپولیس از این تیم جدا شده‌اند و پرسپولیس با این وجود راه سختی را در لیگ نخبگان و دفاع از عنوان قهرمانی خودش در لیگ برتر پیش رو دارد، در صورت جدایی حسن عملًا در دو پست دفاع چپ و راست خالی شده و در پست مهاجم هم نیاز به تقویت دارد. از این رو باشگاه در نظر دارد سه بازیکن خارجی قوی در پست‌های دفاع راست و چپ و مهاجم را به خدمت بگیرد تا به این ترتیب تیمی قوی ببندد. در این رابطه چند بازیکن خارجی اروپایی برای بازی در پست مهاجم و چند مدافع که در تیم‌های آسیایی بازی می‌کنند درلیست خرید پرسپولیس قرار دارند.

جستجو
آرشیو تاریخی