فرمانده نیروی هوافضای سپاه:

زبان مکاتبات امریکایی‌ها خواهش است نه تهدید

سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح دیروز در حاشیه برگزاری کنگره بزرگداشت شهید طهرانی‌مقدم در دانشگاه شهید رجایی در پاسخ به سؤالی در خصوص واکنش ایران نسبت به گسترش جنگ غزه به لبنان و افزایش درگیری‌های حزب‌الله خاطرنشان کرد: امروز جنگ گسترش پیدا کرده و لبنان درگیر است. احتمال دارد حد درگیری‌ها از این هم بیشتر شود. آینده مبهم است ولی ایران آماده همه شرایط است.
حاجی‌زاده درباره تهدیدات لفظی امریکا نیز اظهار کرد: امریکایی‌ها ایران را تهدید نمی‌کنند، آنها در مکاتباتی که دارند بعضاً در یک شب سه مرحله با ایران مکاتبه داشتند و همه این مکاتبات با زبان تمنا و خواهش است.
وی تصریح کرد: ایران در وضعیتی نیست که دیگر کسی بخواهد او را تهدید کند. ما در اوج قدرت هستیم و خود را برای همه شرایط آماده کرده‌ایم.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پاسخ به سؤالی درباره ابهام‌آفرینی غرب در خصوص مباحث مرتبط با موشک‌های برد بلند ایران تأکید کرد: امروز این تجهیزات در رزمایش‌ها، عملیات‌ها و زدن عین‌الاسد و جنگ 33 روزه حزب‌الله علیه رژیم‌صهیونیستی استفاده شده که این توانمندی کامل نقد است و فکر نمی‌کنم کسی درباره آن ابهام داشته باشد.
جستجو
آرشیو تاریخی