آزادی زندانی با اسناد جعلی

 

گروه حوادث /  رئیس کل دادگستری استان البرز از شناسایی و بازداشت باند جعل اسناد رسمی و اوراق قضایی و دولتی خبر داد که به منظور آزادی متهمان در مراجع قضایی، اسناد جعلی برای ضمانت ارائه می‌کردند.  
حسین فاضلی هریکندی گفت: در این پرونده خانمی با در اختیار داشتن حکم کارگزینی و فیش حقوقی برای انجام ضمانت به مجتمع قضایی مشکین دشت فردیس  مراجعه کرد که بعد از بررسی‌های لازم از سوی مقام قضایی مشخص شد اسناد ارائه شده جعلی است.
وی متذکر شد: در ادامه با تحقیقات معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه مشکین دشت، دیگر همدست این خانم که یک مرد بود در دادسرا شناسایی و بازداشت شد همراه وی نیز اسناد مجعول از جمله حکم کارگزینی و فیش حقوقی بود. رئیس کل دادگستری استان البرز با اشاره به اینکه در تحقیقات سرپرست مجتمع دادسرای مشکین‌دشت مشخص شد که فردی در بیرون از مجتمع نقش هدایت این دو نفر را داشته، تصریح کرد: این فرد نیز بلافاصله شناسایی و در حالی که در خودرو خود منتظر بود بازداشت شد که در بازرسی از وسیله نقلیه وی تعداد زیادی اسناد و اوراق مجعول و موادمخدر از نوع شیشه کشف شد.  
همچنین از محل زندگی همین فرد نیز ۲۰ مهر مجعول مربوط به مراجع مختلف قضایی و ادارات ثبت اسناد و املاک، صنعت و معدن، اداره ثبت شرکت‌ها و مؤسسات دولتی و خصوصی، اسناد و مکاتبات مجعول با مراجع قضایی و دادگستری‌ها و دفاتر اسناد رسمی و همچنین ده‌ها فرم خام سند تک برگی مجعول و بنچاق‌های مجعول ثبتی و تمبر‌های مجعول کشف و ضبط شد.

جستجو
آرشیو تاریخی