درخواست مادر دختر دانش‌آموزی که در مترو بیهوش شد

برای دخترم دعا کنید

گروه حوادث/  پدر و مادر دختر دانش‌آموزی که صبح یکشنبه در ایستگاه مترو تهران بیهوش و در بیمارستان بستری شده است، از مردم خواستند به جای شایعه‌سازی برای دخترشان دعا کنند.
حدود ساعت 7 صبح یکشنبه 9 مهر سه دختر دانش‌آموز برای رفتن به مدرسه در ایستگاه مترو میدان شهدا منتظر رسیدن قطار بودند اما به محض ورود قطار به ایستگاه و سوار شدن دختران ناگهان یکی از دخترها به علتی نامعلوم که البته بعداً گفته شد افت فشار بوده، به زمین افتاد و سرش به لبه در قطار برخورد کرد.
 پس از رسیدن امدادگران اورژانس و انتقال به بیمارستان، وی تحت درمان قرار گرفت اما پس از این حادثه شایعات مختلفی به سرعت مطرح شد ازجمله درگیری وی با عوامل مترو بر سر حجاب که بررسی دوربین‌های مداربسته محل حادثه هرگونه درگیری و ایراد ضرب و شتم را رد کرد.  
در همین رابطه مسعود درستی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران در مورد بیهوش شدن دانش‌آموز دختر در مترو، گفت: فیلم‌های دوربین مداربسته این ایستگاه از ابتدای ورود این خانم مورد بازنگری قرار گرفت که هیچ‌گونه درگیری لفظی و یا فیزیکی با مسافران و یا عوامل اجرایی مترو نداشته و به هیچ عنوان چنین چیزی وجود نداشته است.  
در لحظه ورود قطار به ایستگاه این سه دختر دانش‌آموز به سمت قطار حرکت می‌کنند و به طرف واگن انتهایی می‌روند و بنا به تصاویر دوربین‌های سکو، در لحظه ورود به قطار، این خانم تعادلش را احتمالاً به دلیل افت فشار، از دست می‌دهد و زمین می‌خورد. وی با بیان اینکه دقیقاً مقابل در ورودی قطار این اتفاق رخ می‌دهد، به‌گونه‌ای که نصف بدنش در داخل قطار و نصف دیگر در بیرون از قطار بوده است و توسط همراهانش و سایر مسافران از قطار خارج می‌شود، ادامه داد: چندنفر از همکارانم و یک مسافر دیگر قطار که احتمالاً پزشک بوده، اقدامات اولیه درمانی را روی وی آغاز کرده و همزمان هم از اورژانس درخواست کمک می‌شود. درستی با بیان اینکه تیم اورژانس هم بلافاصله در صحنه حاضر شده و پس از اقدامات اولیه و پایدار کردن وضعیت وی، او را به بیمارستان منتقل کردند، گفت: این فرد در حال حاضر در یکی از بیمارستان‌های تهران تحت درمان است و امیدواریم هر چه سریعتر به آغوش خانواده بازگردد. پدر و مادر این دختر 16 ساله نیز به ایرنا گفتند به جای شایعه‌سازی برای دخترمان دعا کنید.
مادر این دختر گفت: دخترم با دوستانش در مترو قرار داشت و به یکباره دچار افت فشار شده و به زمین می‌خورد، سرش به لبه سکو برخورد می‌کند یکی از دوستانش جلو بوده و دیگری پشت سر؛ بعد از وقوع حادثه دخترم را به بیمارستان منتقل می‌کنند. پدر این دختر نوجوان هم می‌گوید: همه فیلم‌ها را بررسی کردم برای ما ثابت شده که این رخداد یک حادثه بوده ؛ دخترم بیمار نبود و هیچ دارویی مصرف نمی کند از مردم می خواهم برای سلامتی دخترم دعا کنند. فکر نمی‌کنم آنچه مردم گفته‌اند، درست باشد. الان فقط از مردم می‌خواهم برای دخترم دعا کنند تا خوب شود.

 

جستجو
آرشیو تاریخی