صفحات
شماره هشت هزار و دویست و پنجاه و هفت - ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و پنجاه و هفت - ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۷

زاکانی خبر داد

انعقاد قرارداد تأمین ۱۰۰۰ خودرو برقی

شهردار تهران در مراسم بازدید اعضای شورای شهر تهران از خودروهای برقی ویژه تاکسی گفت: با توجه به اینکه استفاده از این خودروها صرفه‌جویی در مصرف انرژی و کاهش آلایندگی را به دنبال دارد، به سمت برقی‌سازی می‌رویم و امروز قرارداد هزار دستگاه خودرو با همین هدف منعقد شد.
به گزارش ایسنا، در این بازدید علیرضا زاکانی اظهار کرد: برای ارائه تسهیلات ویژه به متقاضیان تاکسی‌های برقی، با وزارتخانه‌های صمت، نفت و وزارت کشور رایزنی خواهیم کرد. درخواست اول ما تأمین ۵۰ هزار دستگاه خودرو برای تاکسی‌های برقی بوده است و با معاون وزیر نفت در این خصوص جلسه‌ای داشتیم و جدول تأمین مالی را شهرداری آماده کرد.
شهردار تهران افزود: ۷۲ هزار تاکسی در شهر داریم که بخش عمده‌ای از آنها عمر مفید خود را از دست داده و نیازمند نوسازی هستند. وزیر صمت توجه ویژه‌ای به این موضوع دارد و جلسات هفتگی در این خصوص برگزار می‌شود و نهایتاً نتیجه این تلاش‌ها این شد که خودروها انتخاب و اختیار به رانندگان در این زمینه داده شود. وی گفت: امروز پنج خودرو و هفته گذشته هم دو خودرو رونمایی شد تا با قابلیت، قیمت و تجهیزات آشنا شویم و براساس آن خدمات ارائه دهیم.
جستجو
آرشیو تاریخی