شبیخون تراکتور به بازار نقل و انتقالات

سه پرسپولیسی سابق و یک گلر خودی در تبریز

فعالیت باشگاه تراکتور در فصل نقل و انتقالات به یکباره عصر شنبه آغاز شد و سرخپوشان تبریزی با جذب 4 بازیکن به بازار نقل و انتقالات شبیخون زدند. حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، سعید آقایی و مهدی شیری 4 بازیکنی بودند که پس از مذاکره با مدیران تراکتور، به عنوان خرید جدید این تیم معرفی شدند.

پورحمیدی بازگشت
پورحمیدی که 2 فصل پیش با تراکتور قرارداد امضا کرده بود به عنوان بازیکن قرضی به آلومینیوم رفت و امسال مجدداً به تبریز بازگشت تا درون دروازه سرخپوشان تبریزی بایستد.  او بعد از 17 کلین‌شیت در لیگ برتر و قرار گرفتن در جایگاه دوم برترین دروازه‌بان‌ها، خیال پاکو خمز، سرمربی تراکتور را راحت و سرخپوشان تبریزی را صاحب یک دروازه‌بان مطمئن می‌کند.

جذب سه مدافع نامدار
شجاع خلیل‌زاده، سعید آقایی و مهدی شیری دیگر بازیکنانی بودند که با تراکتور قرارداد بستند.  این 3 بازیکن که سابقه حضور در پرسپولیس و فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارند در فصل آینده در خط دفاعی تراکتور بازی خواهند کرد. نکته جالب اینکه شجاع به عنوان بازیکن لژیونر، یکی از 7 سهمیه خارجی تراکتور را اشغال خواهد کرد تا باتوجه به حضور آلوز، گوستاوو و صفا، حالا قرمزها امکان 3 خرید خارجی دیگر را داشته باشند.

پاتک سرخابی‌ها
به سرخپوشان تبریزی
اما در لیست خروجی بازیکنان تراکتور هم بازیکنانی حضور دارند که رضا اسدی و محمدرضا اخباری جزو این بازیکنان محسوب می‌شوند. در خصوص اسدی شنیده می‌شود که یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس با او تماس گرفت و از اسدی خواست تا دوباره به پرسپولیس بپیوندد.
اسدی 2 فصل قبل به پرسپولیس آمد اما درخشش خاصی نداشت با این حال فصل گذشته در تراکتور تبدیل به ستاره این تیم شد تا دوباره گل‌محمدی را مجاب کند از او برای پیوستن به پرسپولیس دعوت کند.
در این بین جدایی اخباری از تراکتور قطعی است.
گویا تراکتور قبل از برگرداندن پورحمیدی مذاکرات فشرده‌ای با اخباری داشته و حتی شایعه شده این باشگاه تا مبلغ 20 میلیارد هم برای نگه داشتن گلر مورد علاقه هواداران بالا رفته اما هدف اخباری بازی در استقلال‌ بود و به همین منظور برای تمدید قرارداد تردید داشت که این تردید باعث جدایی او از تراکتور شد. شنیده می‌شود اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، اخباری با عقد قرارداد به استقلال می‌پیوندد.

جستجو
آرشیو تاریخی