رسالت بوذری
مجری
همان اندازه که طی این سالها در حوزه اجتماعی برندسازی شده است، به نظرم در حوزه دینی معارفی هم برندسازی داشتیم. به هرحال افرادی هستند که در این حوزه (دینی) ستاره شدهاند. البته شاید تعداد ستارگان این حوزه به اندازه کمتر از انگشتان دو دست باشد اما هستند و چیزی هم از ستارههای حوزههای دیگر کم ندارند. در عین حال تا حدی این نگاه را قبول دارم که طی این سالها به ندرت توانستهایم در حوزه دینی معارفی ستارهسازی کنیم، به دلیل اینکه در حوزه معارفی از مجریانمان چیزی بیشتر از تأیید کارشناس برنامه نشنیدهایم. نمیخواهم از کلمه فقدان استفاده کنم اما بارها تأکید کردهام که عدم مطالعه کافی دلیل این اتفاق است. یعنی مجریان ما با تکیه بر داشتههای اندک در صحنه حاضر میشوند بنابراین مخاطب هم دیگر چندان شایق به مجریان نیست.
از صحبتهای مجری برنامه «محفل» با ایسنا