صفحات
شماره هشت هزار و صد و چهل و هشت - ۲۲ اسفند ۱۴۰۱
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و چهل و هشت - ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - صفحه ۲۲

۱۰ هزار تخت بیمارستانی در کشور اضافه شد

معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از اضافه شدن حدود ۱۰ هزار تخت بیمارستانی به ظرفیت مراکز درمانی و بیمارستانی کشور در ۱۸ ماه از فعالیت دولت سیزدهم خبر داد.
ابوالفضل باقری فرد در حاشیه افتتاح بخش دیالیز بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شمال آمل به ایسنا گفت: این تخت‌ها شامل تخت‌های جدید است که معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در برنامه توزیعی در کل کشور ایجاد کرده یا در برنامه دارد.
وی افزود: بیشتر تخت‌های بهره‌برداری شده و یا در حال افتتاح از محل اعتبارهای ملی و نیز مشارکت بخش خصوصی بوده است.
باقری فرد اضافه کرد: راه‌اندازی بخش دیالیز بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شمال با مشارکت کامل و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ایجاد شده که انصافاً ارزشمند است. وی ادامه داد: اینکه در یک بیمارستان خصوصی، ارائه خدمات به بیماران خاص با تعرفه دولتی انجام شود، در کشور کم سابقه بوده و خوشحالیم که این امر در شهر آمل انجام شد.
معاون آموزشی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در بخش دیگری از سخنانش نسبت به اینکه افتتاح ساختمان دانشکده پزشکی در شهرستان آمل در فضای بسیار خوبی مهیا شده است، ابراز رضایت کرد و گفت: مسئولان و خیران آملی در این مسیر قدم‌های خوبی برداشتند که این اقدام برای فازهای بعدی نیز باید استمرار داشته باشد.
جستجو
آرشیو تاریخی