صفحات
شماره هشت هزار و صد و چهل و هشت - ۲۲ اسفند ۱۴۰۱
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و چهل و هشت - ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - صفحه ۲۲

مانور نوروزی هلال احمر برگزار شد

رئیس جمعیت هلال احمر درباره امدادرسانی در ایام نوروز گفت: ۱۶۰۰ پایگاه ثابت و سیار در جاده‌های کشور راه اندازی شده و بیش از ۲ میلیون نیروی پشتیبان در طرح‌ ملی خدمات نوروزی فعالیت خواهند داشت.
به گزارش «ایران»، دکترپیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر در مانور بزرگ ملی خدمات نوروزی بیان کرد: در روزهای پایانی سال و در پایان صدمین سالگرد جمعیت هلال احمر با شور و نشاط انقلابی و روحیه جهادی آماده خدمت‌رسانی بزرگ در نوروز ۱۴۰۲ هستیم. ۶۹ هزار جوان و داوطلب هلال احمر، عملیات بزرگ نوروزی را از روز سه شنبه ۲۴ اسفندماه شروع می‌کنند. او اضافه کرد: زنان نیز در قالب تیم سحر در عملیات نوروزی مشارکت دارند، باید تمام تلاش خود را به کار ببندیم تا کمترین تلفات را در نوروز داشته باشیم. این در حالی است که هلال احمر امسال ۳ کرسی مدیریتی از صلیب سرخ کسب کرد و موفقیت‌های بین‌المللی زیادی را به دست آورد. رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر همچنین در گفت وگوی دیگری گفت: پویش «هلال رحمت» با شعار «نوروز با نوع‌دوستی، رمضان با مهربانی» از نیمه اسفندماه جاری تا اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، در تمامی‌ شعب جمعیت هلال احمر کشور برگزار می‌شود.
وحید سلیمی در این باره اظهار کرد: علاوه بر تمامی فعالیت‌های امدادی، حمایت معیشتی و تأمین امنیت غذایی قشرهای محروم  نیز به منزله یک برنامه و راهبرد مهم مد نظر جمعیت هلال احمر است.
جستجو
آرشیو تاریخی