صفحات
شماره هشت هزار و صد و چهل و هشت - ۲۲ اسفند ۱۴۰۱
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و چهل و هشت - ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - صفحه ۲۲

مشکلی برای حضور دانش‌آموزان در مدارس وجود ندارد

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به فضاسازی‌های رسانه‌های معاند در خصوص اتفاقات اخیر در مدارس، گفت: تاکنون گفته شده که مشکلی نیست و دانش‌آموزان می‌توانند در مدارس حضور داشته باشند.
یوسف نوری گفت: محیط پیرامونی، دانش‌آموزان را احاطه کرده و رسانه‌های بیگانه اهداف خود را بر دانش‌آموزان پیاده‌سازی می‌کنند و در بیشتر حوادث اخیر، دانش‌آموزان را تحت تأثیر قرار دادند.  در این میان همچنین نوش‌آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در شرایطی که دشمنان این ملت با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های خود و ایجاد جنگ ترکیبی درصدد بر هم زدن امنیت مردم هستند، برخورد بدون ملاحظه با عوامل مرتبط با ناامنی محیط‌های آموزشی مورد انتظار مردم است.
نوش‌آبادی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی یکشنبه ۲۱ اسفند مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: با کشف و شناسایی تعدادی از این عوامل و تحت تعقیب قرار دادن آنان، آرامش به مدارس بازمی‌گردد.
همچنین وزارت کشور شامگاه شنبه در بیانیه شماره ۴ خود جزئیات جدیدی از نتایج بررسی‌ها درباره برخی مسائل پیش‌آمده در مدارس منتشر کرد و در این بیانیه اعلام شد که «خوشبختانه از اواسط هفته گذشته تا امروز تعداد رخدادهای مدارس روند کاهشی چشمگیری داشته و گزارشی از وجود دانش‌آموزان بدحال گزارش نشده است.»
جستجو
آرشیو تاریخی