جزئیاتی از سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش و همراهانش

سانحه تلخ حین خدمت

رئیس حوزه ریاست وزیر ورزش در سانحه سقوط بالگرد جان باخت اسماعیل احمدی مردی از جنس شهدا

نام اسماعیل احمدی، مدیرکل حوزه ریاست وزارت ورزش و مشاور وزیر ورزش همیشه با گروه‌های جهادی پیوند خورده بود؛ مرد آرامی که نزدیکانش او را به روحیه‌ جهادی و اخلاص کم‌نظیر می‌شناختند. یک‌ بسیجی واقعی با دغدغه‌های کارهای انقلابی. احمدی جهادگری باصفا، پرانرژی و خاکی بود که بیشتر روزهای عمرش را صرف رسیدگی به محرومان کرد.
عشق خدمت به محرومان، باعث شد تا او زیربنای گروه جهادی منتظران خورشید را پایه‌گذاری کند و به سرانجام برساند. او سال‌ها با حضور مداوم در مناطق محروم هرچه در توان داشت برای کمک و یاری به محرومان صرف کرد. او همیشه در اتفاقات غیرمنتظره نظیر زلزله و سیل در خط مقدم کمک‌رسانی بود. او‌ در کمک به هموطنانش خستگی‌ناپذیر بود. منطقه لالی و روستای احمد فداله از توابع شهرستان دزفول در منطقه صعب‌العبوری قرار دارد که گروه جهادی منتظران خورشید خدمات زیادی در حوزه‌های عمرانی، درمانی، فرهنگی و اجتماعی در این منطقه داشته و اسماعیل احمدی را اهالی این مناطق خوب می‌شناسند. زنده‌یاد احمدی، بانی اردوهای جهادی زیادی بود.همین چند روز پیش بود که او 20 سالگی گروه منتظران خورشید را جشن گرفت. آخرین عکس‌های منتشر شده از او در گلزار شهدای کرمان تصویری تأثربرانگیز است؛ جایی که او بر مزار شهدای کرمان- به‌خصوص حاج قاسم سلیمانی- اشک می‌ریزد، اما خبر ندارد که ساعاتی بعد خودش نیز در ردیف شهدای پرافتخار ایران‌زمین قرار خواهد گرفت. احمدی که مدیرکل حوزه ریاست وزارت ورزش و مشاور وزیر ورزش بود، پنجشنبه همراه سید حمید سجادی بر اثر سقوط بالگرد در شهر بافت به دیدار معبودش شتافت. احمدی شهید خدمت است؛ او از انسان‌هایی است که در هر مسئولیت و سمتی، کار و اصالت جهادی‌اش را فراموش نکرد.
خدایش رحمت کند و او را با حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای اسلام و بزرگان محشور نماید.

 

بــــرش

احمدی در گلزار شهدا آرام می‌گیرد
اسماعیل احمدی، مشاور وزیر ورزش، امروز در  بهشت زهرای تهران آرام می‌گیرد. او که پنجشنبه در سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش در شهر بافت
 فوت کرد، برای وداع گروه‌های جهادی و مردم کرمان  به گلزار شهدای این شهر و کنار مزار سردار سلیمانی منتقل و صبح دیروز وارد تهران شد. پیکر مشاور جهادی وزیر ورزش بعد به معراج الشهدای تهران برده شد تا خانواده‌اش برای آخرین بار با او وداع کنند. محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور هم برای ادای احترام به معراج الشهدا رفت. پیکر اسماعیل احمدی صبح امروز بعد از تشییع  در  بهشت زهرای تهران و قطعه شهدا آرام می‌گیرد.

جستجو
آرشیو تاریخی