پرسش و پاسخ با اعضای دولت

احمد وحیدی
 وزیر کشور

 آغوش دولت برای معترفان به اشتباه باز است

وزیر کشور:هر فرد دچار مشکل شده که بتواند مورد بخشش قرار گیرد، حتماً این مسأله مد نظر خواهد بود. احمد وحیدی درباره بخشودگی دانشجویان، با اشاره به اینکه کمیته‌های انضباطی سازکار خود را دارند، اضافه کرد: نگاه دولت این است کسانی که اشتباهی کرده و به این اشتباه خود معترف هستند، مورد بخشش قرار گیرند.

 

امیر سرتیپ آشتیانی
 وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

 صادرات محصولات دفاعی 5 برابر شده است

وزیر دفاع  از سه برابرشدن تولید محصولات دفاعی و پنج برابر شدن  صادرات این محصولات نسبت به سال گذشته خبرداد. امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی درباره شناسایی عوامل پهپادی در اصفهان نیز این گونه اتفاقات را ناشی از دشمن‌ دانست و گفت: نسبت به شناسایی هم کارهایی انجام شده است که نتایج آن در آینده اعلام خواهد شد.

 

عیسی زارع‌پور
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

تماس تصویری از طریق تلفن همراه بدون نصب نرم‌افزار

وزیر ارتباطات اعلام کرد که به‌زودی تماس تصویری از طریق تلفن همراه بدون نصب نرم‌افزار فعال خواهد شد و هزینه زیادی نیز نخواهد داشت. وی در ادامه، با بیان اینکه قوانین ایران را رسماً به استارلینک ابلاغ کردیم و منتظر پاسخ هستیم، گفت: طبق قواعد بین‌المللی مخابرات  هر اپراتوری که قصد ارائه سرویس به کشوری را دارد باید قوانین «لندینگ رایت» آن کشور را رعایت کند.

 

علی بهادری
سخنگوی دولت

مسمومیت دانش آموزان قمی منشأ میکروبی ندارد

علی بهادری جهرمی
سخنگوی دولت اظهار کرد: وزیر بهداشت برای بررسی موضوع مسمومیت دانش‌آموزان استان قم، عازم این استان شده است اما مطابق گزارش‌های اولیه پزشکی، اثر مسمومیت بلندمدت نیست. البته فرضیه‌های مختلفی بود که در حوزه‌های پزشکی با ظرفیت‌های پزشکی استان قم در حال بحث و بررسی است.

 

صفحه 3

 

 

 

جستجو
آرشیو تاریخی