حادثه در حادثه

شلیک مرگبار به نماینده مجلس خبرگان رهبری
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران جزییات قتل آیت‌الله سلیمانی در یکی از بانک‌های شهرستان بابلسر را تشریح کرد.
 سرهنگ سیدجعفر ساداتی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با  اشاره به سوء قصد به آیت‌الله سلیمانی نماینده مجلس خبرگان رهبری در یکی از بانک‌های شهرستان بابلسر اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۱ صبح  چهارشنبه ششم اردیبهشت ماه در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تیراندازی در یکی از بانک‌های شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت. بررسی‌های اولیه و تحقیق از شاهدان عینی نشان داد نگهبان مسلح بانک با استفاده از سلاح گرم اقدام به تیراندازی به سمت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی کرده است که به‌دلیل شدت جراحات وارده ناشی از تیراندازی جان باخت.وی از دستگیری ضارب خبر داد و افزود: علت و انگیزه ضارب در دست بررسی بیشتر قرار دارد.
به گزارش فارس، در سوابق  آیت‌الله عباسعلی سلیمانی اسبوکلائی 76 ساله ، نمایندگی مجلس خبرگان رهبری، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کاشان، امام جمعه زاهدان و نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان به چشم می خورد.
دادستان کل کشور با ارسال نامه‌ای خطاب به دادستان عمومی و انقلاب استان مازندران دستور پیگیری سریع  حادثه را صادر کرد.
جستجو
آرشیو تاریخی