خودسوزی خواستگار ناکام در خانه عروس

گروه حوادث/ پسر جوان وقتی از سوی دختر محبوبش جواب رد شنید خودش را در خانه آنها اتش زد و جان باخت.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، ساعت 5 صبح چهارشنبه مأموران کلانتری 127 نارمک در تماس با بازپرس محمد رضا صاحب جمعی از آتش سوزی مرگباری خبر دادند. با اعلام این خبر، بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد خانه محل حادثه به آتش کشیده شده و عامل این آتش سوزی به کام مرگ رفته و زن میانسال و پسرش نیز بشدت دچار سوختگی شده‌اند.
یکی از اعضای خانواده به تیم تحقیق گفت: عامل آتش سوزی پسر جوانی به نام پرهام بود که از دختر ما به نام سهیلا خواستگاری کرده بود. او سهیلا را وقتی برای خرید به مغازه اش می‌رفت دیده و عاشقش شده بود.  شب گذشته وقتی پرهام برای گرفتن جواب خواستگاری آمد، سهیلا که به نظرش می‌آمد پرهام کمی عصبی است به او پاسخ منفی داد. پرهام از خانه خارج شد و ساعت 5 صبح زنگ در را به صدا درآورد. او با ظرفی بنزین وارد شد و بنزین را  روی خودش ریخت و فندک را روشن کرد. مادر سهیلا با دیدن صحنه به سمت او رفت تا فندک را بگیرد و از خودکشی آتشین جلوگیری کند اما موفق نشد و خودش نیز دچار سوختگی شد. برادر سهیلا که مادرش را در شعله‌های آتش می دید برای کمک به سمت مادرش رفت اما او هم دچار حریق شد.
بررسی‌ها نشان م‌ دهد حال مادر سهیلا وخیم است و تحقیقات در این رابطه به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران ادامه دارد.
جستجو
آرشیو تاریخی