قاتل وحید مرادی در یک قدمی چوبه دار

گروه حوادث/ امضای برگه قصاص قاتل وحید مرادی از سوی پدر مقتول نام وی را در لیست محکومانی قرار داد که بزودی در زندان رجایی شهر پای چوبه دار خواهند رفت.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، پدر وحید مرادی، صبح روز گذشته در شعبه چهارم اجرای احکام دادسرای امور جنایی تهران حاضر شد و برگه‌ای را امضا کرد که نشان می‌داد قصد دارد حکم قصاص قاتل پسرش را اجرا کند.
وحید مرادی، که از افراد شرور مشهور پایتخت بود اردیبهشت سال 97 وقتی هنوز 24 ساعت از آزادی‌اش نگذشته بود در یک میهمانی شبانه یکی از دوستانش را به قتل رساند. اما 2 روز بعد زمانی که قصد داشت از مرز خارج شود توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت دستگیر شد.
وحید پس از تحقیقات اولیه به زندان رجایی شهر منتقل شد اما 11 تیر همان سال در یک درگیری جمعی در زندان به قتل رسید. پس از تحقیقات فراوان مشخص شد عامل قتل پسر جوانی به نام سعید بوده است. سعید به اتهام قتل مردی در سال 95 به زندان افتاده بود.حالا با گذشت 5 سال از جنایت و تأیید حکم قصاص سعید، پدر مقتول به خبرنگار ما گفت: همسرم، عروسم و نوه‌ام که الان 10 سال دارد نیز خواهان قصاص قاتل هستند. من 5 سال یتیم‌داری کرده‌ام و نمی‌توانم از خون قاتل پسرم گذشت کنم.
این در حالی بود که مادر و خواهر متهم نیز در دادسرا حاضر شده و از پدر مقتول درخواست بخشش کردند.
جستجو
آرشیو تاریخی