حسین غول در یک قدمی چوبه دار

گروه حوادث/ مرد قوی‌هیکل که با شلیک گلوله پسر مغازه‌داری را به قتل رسانده بود، با تأیید حکم قصاصش در دیوان‌عالی کشور در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، رسیدگی به این پرونده از نهم خرداد سال 98 و با گزارش مرگ مرد جوانی با شلیک گلوله و زخمی شدن پدر و پسرعموی مقتول آغاز شد. در بررسی‌ها روشن شد، عامل جنایت مرد جوانی ملقب به حسین غول بود که پس از این حادثه به شهرهای مرزی فرار کرده بود و قصد داشت از کشور خارج شود.
پس از دستگیری متهم وی در تحقیقات گفت: سال‌هاست در رشته بدن‌سازی فعالیت می‌کنم و 5 مدال طلای کشوری هم دارم. دو هفته قبل از این ماجرا یکی از دوستانم به نام مصطفی تماس گرفت و از من 6 میلیون تومان پول خواست. قبول کردم و سپس همراه یکی از دوستانش مقابل خانه‌مان آمد و پول را به او دادم. مصطفی آن روز یک اسلحه همراه داشت که آن را به من امانت داد و خواست تا اسلحه را برایش نگه دارم.وی ادامه داد: دوستم از قبل با مرد قصابی به نام فراز به خاطر یک دختر اختلاف داشتند. فراز و پدرش مغازه فروش مرغ و گوشت داشتند. یک روز مصطفی با من تماس گرفت و گفت با فراز درگیر شده و از من خواست به کمکش بروم. من هم اسلحه‌ای را که مصطفی امانت داده بود، برداشتم و سوار موتورم شدم. بین راه یکی از دوستانم را هم سوار کردم. وقتی به محل درگیری رسیدم فراز همراه پدر و پسرعمویش به من هم حمله کردند. آنها با شمشیر به سر و دستم زدند. سر و صورتم خونین بود که اسلحه را به دست گرفتم و به سمت فراز شلیک کردم.با تکمیل تحقیقات، پرونده حسین برای رسیدگی به دادگاه کیفری ارجاع شد و حکم صادره از سوی دادگاه با توجه به درخواست اولیای دم قصاص بود. با تأیید این حکم در دیوان‌عالی کشور، پرونده حسین برای اجرای حکم به شعبه دوم دادیاری اجرای احکام دادسرای امور جنایی تهران ارجاع شد و متهم در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.
جستجو
آرشیو تاریخی