دور فرمان خودرو متهم را لو داد

گروه حوادث/ دور فرمان عجیب خودروی شاسی‌بلند، پسر شرور را که از دختران سرقت می‌کرد، لو داد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، چند روز قبل دختر جوانی به پلیس رفت و از آزار و اذیت مرد جوانی شکایت کرد. خانم مهندس در تحقیقات گفت: از محل کارم در غرب تهران بیرون آمدم و در حالی که به سمت خیابان اصلی می‌رفتم تا سوار  تاکسی شوم، ناگهان پسر جوانی از خودروی شاسی‌بلندش بیرون آمد و چاقویی روی گلویم قرار داد و مرا به زور سوار خودرواش کرد. او به محلی خلوت رفت و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. بعد از سرقت طلاها و پول‌هایم نیز مرا از خودرو بیرون انداخت. با اینکه هوا تاریک بود و حال خوبی نداشتم به سختی توانستم تعدادی از ارقام پلاک خودروی شاسی‌بلند را حفظ کنم. اما موضوعی که توجهم را خیلی جلب کرد دور فرمان عجیب خودرو بود که اشکال عجیب و غریبی داشت.با اطلاعاتی که خانم مهندس در اختیار تیم تحقیق قرار داد، به دستور بازپرس دادسرای امور جنایی تهران تحقیقات آغاز شد. کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت با کنار هم قرار دادن شماره‌ها، در نهایت موفق شدند شماره پلاک خودروی متهم را به دست آورند. خودرو متعلق به زن میانسالی بود اما در بررسی‌ها مشخص شد کیومرث، پسر مالک خودرو از آن استفاده می‌کند.در حالی که تحقیقات ادامه داشت، دختر جوان دیگری به پلیس رفت و گفت: در حال عبور از خیابان بودم که دو پسر جوان با تهدید چاقو مرا سوار خودروی شاسی‌بلندی کردند، آنها می‌خواستند مرا مورد آزار و اذیت قرار دهند، اما با فریادهای من، راننده‌های عبوری متوجه شده و متهمان هم با سرقت وسایلم مرا از خودرو به بیرون انداختند.
در ادامه تحقیقات، کیومرث بازداشت اما پسر جوان منکر اتهام خود شد، با این حال در بازرسی از داخل خودرو مأموران متوجه دور فرمان با اشکال عجیبی شدند که شاکی اول در اظهاراتش بیان کرده بود.
در ادامه وقتی شاکی دوم نیز با کیومرث روبه‌رو شد او را شناسایی کرد، بنابراین تحقیقات از متهم برای روشن شدن سایر جرایم احتمالی او ادامه دارد.
جستجو
آرشیو تاریخی