هکر ثروتمند از دختران کلاهبرداری می کرد

گروه حوادث/ پسر هکر که به بهانه سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال از دختران دم بخت کلاهبرداری می‌کرد، مدعی است قصد داشته که پول‌ها را به حساب مالباختگان برگرداند.
به گزارش خبرنگار حوادث ایران، چندی قبل  دختر جوانی به پلیس مراجعه کرد و گفت: در یک مهمانی با پسری به نام  بهزاد آشنا شدم می‌گفت مهندس و مدیر شرکت پدرش است البته وضع مالی خوبی داشت. در همان مهمانی از سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال صحبت کرد و پیشنهاد داد که من هم وارد این کار شوم. از آنجایی که بهزاد پیشنهاد ازدواج به من داده بود، به او اعتماد کردم  و 300 میلیون تومان برای سرمایه‌گذاری به بهزاد دادم. اما ناگهان ناپدید شد و پول‌هایم را با خود برد.
با شکایت دختر جوان، تحقیقات برای دستگیری خواستگار قلابی آغاز شد و در ادامه کارآگاهان با شکایت‌های مشابه دیگری مواجه شدند. در نهایت با اطلاعاتی که مالباختگان در اختیار پلیس قرار دادند، خواستگار قلابی دستگیر شد. پسر 23 ساله در تحقیقات به کلاهبرداری از دختران دم بخت اعتراف کرد: من هکر و نخبه هستم خیلی راحت می‌توانم حساب‌ها را هک کنم. چند باری هم حساب پدر و مادرم را هک کردم. مشکل مالی ندارم چون پدرم صاحب یک شرکت بزرگ است .
او ادامه داد: فقط به خاطر هیجان و شیطنت نقشه کلاهبرداری از دختران دم بخت را اجرا می‌کردم؛ همه پول‌ها را در یک حساب جداگانه گذاشتم و تصمیم داشتم خیلی زود این پول‌ها را به مالباختگان برگردانم.  می‌خواستم به آنها درس زندگی یاد بدهم که به هرکسی اعتماد نکنند.
به دستور بازپرس دادسرای ویژه سرقت، متهم جوان در اختیار پلیس قرار گرفت و تحقیاقت در این خصوص ادامه دارد.
جستجو
آرشیو تاریخی