حوادث جهان

زنده ماندن معجزه آسای مرد روسی
یک مرد روسی پس از سقوط از طبقه ۱۹ یک ساختمان بلند در شهر «ورونژ» روسیه به‌‌طور معجزه‌آسایی نجات یافت.
به گزارش القدس العربی، رسانه‌های روسی گزارش دادند: «بخت با این مرد ۳۹ ساله یار بوده است، به طوری که پس از سقوط از بالکن آپارتمانش در طبقه ۱۹ با سقف یک خودرو برخورد کرد و بدون هیچ مصدومیتی زنده ماند.»

مرگ چهار معلم در رانش زمین
چهار معلم در تصادفی که بعد از ظهر پنجشنبه در استان آدانا در جنوب ترکیه در جریان رانش زمین رخ داد، جان خود را از دست دادند. در این حادثه هنگام بازگشت از مدرسه سنگی بر اثر رانش زمین روی خودروی آنها سقوط کرد.

نجات گاو از گل و لای
آتش‌نشانان فلوریدا گاوی را که نزدیک به ۲۴ ساعت در گل به دام افتاده بود، نجات دادند.
اداره آتش‌نشانی شهرستان سمینول در فلوریدا اعلام کرد گزارشی دریافت کردیم مبنی بر اینکه یک گاو برای مدت یک روز کامل در گل‌ولای گیر کرده و شهروندان قادر به نجات او نیستند. از همین رو چند تَن از آتش‌نشانان برای نجات گاو بیچاره به صحنه حادثه اعزام شدند و توانستند این حیوان را پس از ۲۴ ساعت از گل‌ولای خارج کنند.

حبس ابد برای قتل همسر
مرد سوئدی به نام «اریک» که در فوریه سال گذشته همسر ایرانی خود به نام سمیه را به قتل رسانده و جسدش را در فرش ایرانی پیچیده و به ته آب در استکهلم انداخته بود از سوی دادگاه سوئد به حبس ابد محکوم شد.
پلیس و خانواده مقتول قبل از پیدا شدن جسد هفت ماه تلاش کردند تا او را پیدا کنند.
بر اساس گزارش رسانه‌های سوئدی، سمیه همواره از سوی همسرش مورد خشونت شدید خانگی قرار می‌گرفت و سه شکایت از او تنظیم کرده بود، اما قبل از رسیدن به دادگاه همه آنها را پس گرفت.
 

جستجو
آرشیو تاریخی