17 ماه پس از جنایت مطرح شد

ناگفته های قاتل خانه وحشت

قاتل خانه وحشت که به جرم تعرض به 3 زن از سوی قضات به اعدام محکوم شده بود پس از گذشت 17 ماه از این جنایت‌ها مدعی است ناگفته‌هایی دارد که باید آنها را برملا کند.به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، رسیدگی به این پرونده از شامگاه دوشنبه 15 آذر سال 1400 و زمانی که مأموران کلانتری 112 ابوسعید برای دستگیری یک سارق لوازم خودرو راهی خانه‌ای در خیابان قزوین شدند، آغاز شد. آنها به جای سارق با 2 دختر جوان رو‌به‌رو شدند که در خانه حبس و شکنجه شده بودند و در یکی از اتاق‌ها نیز جسد زنی ناشناس را پیدا کردند. پس از دستگیری متهم به نام سعید، وی منکر شکنجه و حبس و قتل دختران شد اما دختران جوان که یکی از آنها 3 سال و دیگری 8 ماه  در خانه سعید حبس بودند در بازجویی‌ها اظهار داشتند بعد از فرار از خانه با سعید که خود را به عنوان سرهنگ معرفی کرده آشنا شده و او با این ترفند که محلی برای زندگی به آنها می‌دهد دختران جوان را به خانه‌اش کشانده  اما دیگر اجازه خروج به آنها نداده است.
 در ادامه بررسی‌ها هویت جسد  پیدا شده نیز برملا شد. دختری که بعد از طلاق راهی تهران و به دام سعید گرفتار شده بود. در تحقیقات مشخص شد که انگیزه سعید از قتل زن جوان، جلوگیری از فرار او بوده است.
پرونده قتل این متهم در شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران در حال رسیدگی بود و همزمان به خاطر تعرض به دختران جوان و مقتول، پرونده او به دادگاه کیفری استان نیز ارجاع شد. گرچه سعید منکر همه اتهاماتش بود اما مدارک و شواهد موجود در صحنه، گواهی پزشکی قانونی و اعترافات دختران جوان در خانه وحشت، باعث شد قضات دادگاه کیفری، مرد شرور را به اتهام 3 فقره زنای به عنف به یک مرتبه اعدام با چوبه دار به‌عنوان حد شرعی محکوم کنند.در حالی که تحقیقات در خصوص قتل زن جوان از سوی سعید همچنان در دادسرای امور جنایی تهران در حال رسیدگی است وقتی بازپرس محمد وهابی برای رسیدگی به زندان رفت، سعید ادعای جدیدی را مطرح کرد و گفت: من حرف‌هایی دارم که در این مدت نگفته بودم و می‌خواهم این حقایق را بازگو کنم. مرا به دادسرا احضار کنید تا ناگفته‌هایم را بیان کنم.به دنبال این درخواست، بازپرس جنایی دستور انتقال وی به دادسرای امور جنایی را صادر کرد.
جستجو
آرشیو تاریخی