معمای ناپدید شدن زن آمریکایی

تحقیقات برای یافتن زن امریکایی که پس از ورود به ایران به طرز مرموزی ناپدید شده  در حالی از سوی تیم جنایی ادامه دارد که همسر وی به تنهایی از کشور خارج شده است. 
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»،  اواخر اسفند سال گذشته شکایتی مبنی بر ناپدید شدن زن جوان تبعه امریکا از سوی پلیس اینترپل به پلیس ایران اعلام و به دنبال این شکایت، پرونده‌ای در دادسرای امور جنایی پایتخت تشکیل شد.
طبق مدارک موجود در پرونده، زن جوان که تبعه امریکای‌جنوبی بوده چند سال قبل با مردی ایرانی ازدواج کرده و آنها با گذشت چندین سال از ازدواج‌شان برای سفر و دیدار با خانواده مرد جوان راهی ایران می‌شوند اما چند روزی از اقامتشان در تهران گذشته که تماس زن جوان با خانواده‌اش قطع می‌شود. همین مسأله باعث نگرانی خانواده زن جوان شده و آنها سعی کردند با دامادشان تماس بگیرند، اما از آنجا که تلفن زن جوان و همسرش خاموش بود آنها نتوانستند از این طریق به نتیجه برسند بنابراین با کمک یکی از آشناهایشان در کشور ترکیه و از طریق سفارت این کشور شکایت کرده و با کمک پلیس بین‌الملل گزارش گم شدن دخترشان را به مقامات قضایی ایران اعلام می‌کنند. 
در ادامه تحقیقات از سوی کارآگاهان پلیس پایتخت، مشخص شد همسر این زن چند روز قبل از شکایت به تنهایی از کشور خارج شده است. بدین ترتیب به دستور بازپرس جنایی تحقیقات برای دستگیری مرد جوان و یافتن اطلاع از سرنوشت زن امریکایی ادامه دارد.
جستجو
آرشیو تاریخی