مهلت ارسال آثار به جشنواره سحرخوانی«ماهور» تمدید شد

دبیر جشنواره «ماهور» از ارسال بیش از ۲۵۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار به این رویداد تا روز دوشنبه ۱۴ فروردین تمدید شد. به گزارش ایرنا، سیدمحسن حسینی افزود: جشنواره ماهور نخستین مسابقه «سحرخوانی ایرانیان» به مناسبت ماه مبارک رمضان است که با هدف تقویت بخش مناجات‌خوانی در موسیقی مذهبی و آیینی در سه حوزه سحرخوانی، مناجات‌خوانی و نیایش در آئینه اقوام، طراحی شده است و شرکت‌کنندگان می‌توانند همزمان در هر سه حوزه شرکت کند.
علاقه‌مندان می‌توانند برای ارسال آثار به پرتال سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی farhangsara.ir مراجعه کنند و حداکثر سه اثر خود در هر حوزه را در قالب فایل صوتی mp3 یا wave در این سامانه بارگذاری کنند.
حسینی گفت: علاقه‌مندانی که به پرتال سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران دسترسی ندارند، می‌توانند آثار خود را در قالب لوح فشرده به دبیرخانه جشنواره  ارسال کنند. همچنین شماره ۰۲۱۹۶۶۵۳۵۳۶ برای راهنمایی و ارائه اطلاعات بیشتر در دسترس متقاضیان قراردارد.پس از داوری آثار، مراسم معرفی برگزیدگان روز پنجشنبه ۱۷ فروردین همزمان با میلاد باسعادت امام حسن مجتبی(ع) برگزار می‌شود. 
جستجو
آرشیو تاریخی