سخنگوی دولت:

امیدواریم انتصاب استاندار زن در دولت چهاردهم محقق شود

فاطمه مهاجرانی: انتصاب بانوان در سطوح معاونان وزرا مدیران کل ستادی و استانی در حال دنبال شدن است

سخنگوی دولت، نسبت به افزایش حضور زنان در مناصب مدیریتی دولت چهاردهم ابراز امیدواری کرد و به تشریح رویکردهای دولت در نحوه انتخاب استانداران، تقویت سرمایه اجتماعی و حفظ توان اقشار کم درآمد پرداخت.
به گزارش ایرنا، فاطمه مهاجرانی، انتصاب جوانان، زنان و اقوام را در جهت ارتقای سرمایه اجتماعی از اولویت‌های مهم دولت چهاردهم برشمرد و درباره احتمال انتخاب زنان برای مسئولیت استانداری، گفت: تاکنون چهار بانو به دولت چهاردهم پیوسته‌اند، همچنین انتصاب بانوان در سطوح معاونان وزرا، مدیران کل ستادی و استانی در حال دنبال شدن است. همه تلاش ما این است که حضور بانوان در سمت استانداری نیز محقق شود اما اگر این‌گونه هم نشود، قطعاً انتصاب زنان در سطح معاون استاندار را خواهیم داشت و امیدواریم در دولت چهاردهم نیز تعداد زیادی از معاونان استانداران از میان زنان شایسته انتخاب شوند.
مهاجرانی، مهم‌ترین وظیفه سخنگویی دولت را اصلاح ارتباط دولت - ملت عنوان کرد و افزود: رساندن صدای جامعه به گوش دولت و انعکاسِ آنچه در دولت انجام می‌شود وظیفه سخنگو است؛ اگر این رابطه شکل بگیرد، شاهد ارتقای سرمایه اجتماعی و تصمیمات درست دولت خواهیم بود.